במהלך סוף השבוע התרחש אירוע חריג בין מספר משפחות בבריכת "נפשונית" בחולון. בעימות היו מעורבות משפחות של ילדים מ"גן סיגל", שבו שש מנשות הצוות בגן הואשמו בהתעללות בילדי הגן, ומשפחות של נשות הצוות. בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב שתיים מתוכן, אורטל בנימין ורינת ינקו בסעיפים רבים של התעללות בקטינים ומשפטן של שאר נשות הצוות עדיין נמשך.
2 צפייה בגלריה
קטטה אלימה בבית קפה
קטטה אלימה בבית קפה
במקום פרצה קטטה אלימה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לטענת הנוכחים, מדובר במשפחות של נשות צוות שמשפטן טרם הסתיים, אך אחת מהן היא קרובת משפחה של סייעת שהורשעה, מה שגרם לאווירה מתוחה ודליקה.
קראו גם:
לטענת משפחות הילדים, משפחות הסייעות החלו להתגרות ולתקוף אותם כאשר אחד מהם הטיח לעברם: "הנה הילדה הנכה", כשהוא מתייחס לדברי ההורים, לילדה שהייתה בגן והוריה סיפרו בבית המשפט כי נגרמו לה נזקים קשים מההתעללות שספגה.
במקום התפתחה תגרה בין שתי הקבוצות, והמשטרה הוזעקה למקום.
"אנחנו כל שבת רואים אותם פה בבריכה וכל אחד בפינה שלו", סיפר אב לילדה מהגן שהיה מעורב במקרה והוסיף: "הפעם כנראה לאחר פסק הדין שהוכיח כי יש פה התעללות, משהו שם נדלק, והם כנראה הבינו שגם יומה של הסייעת שבת משפחתה הורשעה יגיע. הם החלו להתגרות בנו בלי סוף. במקום להוריד את הראש ככה הם מתנהגים".
2 צפייה בגלריה
ינקו ובנימין לפני הכרעת הדין
ינקו ובנימין לפני הכרעת הדין
ינקו ובנימין לפני הכרעת הדין
(צילום: מוטי קמחי)
לפני שנתיים התפוצצה הפרשה לאחר שהורי ילדי "גן סיגל" בשכונת בן גוריון חולון נחשפו לתיעודי צילומי האבטחה שהציגו את ששת נשות הצוות בגן כשהן מתעללות לכאורה בילדי הגן. ביום חמישי האחרון הורשעו כאמור שתיים מתוכן: אורטל בנימין הורשעה ב-9 סעיפי התעללות, 16 סעיפי תקיפת קטין וגרימת חבלה של ממש ו-20 תקיפות סתם, רינת ינקו הורשעה ב-3 סעיפי התעללות, 3 סעיפי תקיפת קטין וגרימת חבלה של ממש ו-26 תקיפות סתם.
לעדכונים - חדשות חולון