האישה שהגיעה למשרדי נשמעה נסערת. היא סיפרה לי שבעלה ומשפחתו רוצים להוציא מחזקתה את ילדיה בטענה שהיא מסוממת.
2 צפייה בגלריה
"אמא שלו ממש התעקשה שאעשן"
"אמא שלו ממש התעקשה שאעשן"
"אמא שלו ממש התעקשה שאעשן"
( צילום המחשה: shutterstock)
"אני הכי רחוקה מהעולם הזה", היא אמרה בדמעות. "הדבר הכי הזוי בסיפור הזה הוא שהפעם היחידה בחיי שהתנסיתי בעישון סמים קלים היה בעידודה של חמותי".
לדבריה, עד לפני כחצי שנה בעלה והיא היו נשואים באושר ועם השנים הם הרחיבו את המשפחה. "בעלי מגיע ממשפחה בוהמית כזאת, שבה כולם מעשנים סמים קלים", היא סיפרה. "מעולם לא עשיתי מזה עניין גדול. באופן אישי אני לא מעשנת אפילו סיגריות, וגם סמים קלים מעולם לא עשו לי את זה".
קראו גם:
האישה סיפרה שבתקופה האחרונה הפך בעלה לעצבני ונרגן, ומצב הרוח שלו משפיע על ההתנהלות בבית. "הוא כל הזמן חסר מנוחה ובלתי אפשרי לתקשר איתו", היא הסבירה. "ההתנהלות בבית, גם כלפי הילדים, היא בדרך כלל בצעקות או בשתיקות. זה התחיל ממש בקטנה והפך עם הזמן לשגרה מעיקה.
"בשלב כשלהו ניסיתי לברר איתו מה לעזאזל עובר עליו, אבל אין עם מי לדבר. כל מה שהצלחתי להוציא ממנו זה סיפורים על לחץ בעבודה ולא מעבר. שניה אחרי הוא כבר ישב עם הג'וינט שלו מול הטלוויזיה, מכונס בתוך עצמו".
לטענתה, כשהבינה שהיא לא מוכנה להמשיך לחיות בצורה כזאת גמלה בליבה ההחלטה להתגרש. אלא שכאן החלה העלילה להסתבך.
"באחת השבתות לפני שנים ביקרנו את הוריו בביתם", היא נזכרה. "אמא שלו באה אליי פתאום עם סיגריית מריחואנה וממש התעקשה שאעשן. ניסיתי לדחות אותה בנימוס, אבל היא ממש לחצה. לקחתי כמה שאיפות וזהו. אחר כך היא דחפה לי ליד כמה סיגריות שהיא גלגלה ואמרה לי: 'קחי, שיהיה לך'. לקחתי בלית ברירה, אבל איך שהגענו הביתה זרקתי אותן לאסלה".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
האישה לא שיערה כי אירוע זניח שקרה לפני שנים יתהפך עליה כמו בומרנג.
"עכשיו בעלי ומשפחתו טוענים שאני מסוממת ולכן לא ראויה להיות אמא", היא הוסיפה. "הרי ברור שזה שקר מוחלט וגס. בחלומות הכי שחורים שלי לא העליתי על דעתי שאנשים יכולים להעליל ככה על אחרים, ועוד בני משפחה.
"לא משנה מה קורה ביני לבין בעלי עם הנישואים המתפרקים שלנו, מה שבאמת חשוב כאן הם הילדים והשאיפה לפגוע בהם כמה שפחות. האם בעלי ומשפחתו באמת חושבים שלהוציא אותם מחזקתי זה הדבר הטוב עבורם? על גופתי המתה. אלחם עד נשימתי האחרונה. הילדים הם כל עולמי ולא אתן לזה לקרות לעולם".
כרגע נמצאים השניים בהליכי גירושין וטרם נקבע בחזקתו של מי יהיו הילדים.