לפי מודל "הרמזור" שהציג פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, ערים בישראל יפולחו לפי רמת תחלואת הקורונה, ויוענק להן צבע אדום, צהוב או ירוק. בנוסף נבדק בכל רשות מספר החולים בכל שכונה על מנת להתמודד עם המצב באופן נקודתי. בחודש האחרון פועלת עיריית חולון נמרצות על מנת להוריד את מספר החולים לאחר שחלה בעיר עלייה חריגה.
1 צפייה בגלריה
תל גיבורים. מחכה למתיחת פנים
תל גיבורים. מחכה למתיחת פנים
תל גיבורים. מקום שני בעיר
(קובי קואנקס)
לראשונה מאז חלה העלייה חושף "מיינט חולון" את התפלגות חולי הקורונה בעיר על פי שכונות. הנתונים מתייחסים רק לשכונות בהן יש יותר מ-15 חולים, וזאת על מנת לשמור על צנעת הפרט ולמנוע שיימינג נקודתי.
השכונה שיש בה נכון לעכשיו (חמישי ה- 06.08) את המספר הגדול ביותר של תושבים מאומתים לקורונה היא שכונת קריית העבודה, עם 74 חולים. במקום השני ניצבת שכונת תל גיבורים עם 71 חולים, קרית שרת עם 52 חולים ממוקמת במקום השלישי.
בתחתית הרשימה נמצאות שכונת שיכון עממי עם 19 חולים, שכונת רסקו א' עם 19 חולים ושכונת ותיקים עם 15 חולים בלבד.
השבוע פרסם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הודעה מעודדת על ירידת נתוני התחלואה בעיר, בין היתר קידמה העירייה קמפיין לעידוד חבישת מסכות ופיקוד העורף ערך מספר הדרכות בעיר.
הנתונים המלאים לחולון:
קריית העבודה 74 חולים
תל גיבורים 71 חולים
שכונת קריית שרת 52 חולים
קריית בן גוריון 43 חולים
נאות יהודית ונווה ארזים 42 חולים
שכונת גרין 30 חולים
שכונת נאות רחל 29 חולים
שכונת עם 20 חולים
שכונת פנחס אילון 20 חולים
שכונת עממי 10 חולים
שכונת רסקו א' 19 חולים
שכונת ותיקים 15 חולים
לפי נתוני משרד הבריאות כרגע יש בחולון 1435 תושבים מאומתים לקורונה, מתוכם 522 חולים פעילים. בשבוע האחרון חלה עלייה של 163 חולים בעיר.
אולי יעניין אותך >>>