מה זה אוכל טבעי לחתולים? על פי מנהל האוכל והתרופות האמריקאי (FDA), אוכל 'טבעי' לחתולים הוא אוכל שלא יוצר או נחשף להליכים סינתטיים. בנוסף, אוכל לחתולים שהוא טבעי הוא אוכל שלא כולל תוספים סינתטיים. רכיבים מהצומח ומהחי מהווים רכיבים של אוכל טבעי לחתולים. אוכל מעובד שכולל רכיבים טבעיים נחשב גם הוא למזון טבעי, ואכן יש מזון טבעי יבש/רטוב שעברו תהליכי בישול והם עדיין טבעיים.
1 צפייה בגלריה
כלבו לכלב ולחתול
כלבו לכלב ולחתול
כלבו לכלב ולחתול
(צילום: freepik)
מה זה אוכל אורגני לחתולים? אוכל אורגני (הן של בני אדם והן של חתולים) הוא אוכל שמכיל רכיבים שגודלו על אדמה שלא הכילה חומרי הדברה במשך 3 שנים לפחות. חיות משק אורגניות הן חיות שאוכלות גידולים צמחיים אורגניים, לא מקבלות אנטיביוטיקה ולא מקבלות הורמוני גדילה. בנוסף חיות אורגניות הן חיות שמקבלות גישה לטבע, מחוץ למכלאות.
סימון על אוכל לחתולים חנות חיות שמחזיקה צעצועים לחתולים, אוכל לחתולים, ומוצרים נוספים לחיות המחמד תספק לרוב מבחר של מזון אורגני. המזונות הללו מכילים סימונים שונים שפירושם הוא כדלקמן: • 100% אורגני: כל הרכיבים שמצוינים על האריזה הם אורגניים. • אורגני: 95% מהרכיבים שמצוינים על האריזה הם אורגניים. • מיוצר מרכיבים אורגניים: מזונות שמכילים 70% עד 95% רכיבים אורגניים. • פחות מ-70% רכיבים אורגניים: אוכל לחתולים שמכיל לפחות 30% רכיבים שאינם אורגניים.
אז בשורה התחתונה, מה עדיף? אוכל אורגני או אוכל טבעי? התשובה לשאלה הזו תלויה בכם ובחתול שלכם. מזונות טבעיים לחתולים שהם מאיכות טובה יכילו רכיבים תזונתיים חיוניים לחתולים. בנוסף, המזונות הללו מיוצרים בתהליכים ששומרים על הערכים התזונתיים של כל רכיב. אם החתול שלכם מעדיף את הטעם של אוכל אורגני ואתם רוצים להעניק לו מזון ללא תוספים שאינם טבעיים, מזון אורגני יתאים לכם. בכל מקרה שלא יהיה, אוכל רטוב לחתולים, אוכל יבש לחתולים, אוכל אורגני לחתולים, או אוכל טבעי לחתולים - האיכות היא מה שחשוב. על מנת שהחתול שלכם יהיה בריא מבפנים וגם מבחוץ, חשוב שהוא יקבל מזון עם כל הרכיבים הנחוצים לו. ב"כלבו לכלב ולחתול" תוכלו לרכוש מזון לחתולים מכל הסוגים של מיטב החברות בשוק. החנות הנודעת מספקת מגוון מוצרים לחתולים, לרבות אוכל לחתולים מהאיכות הגבוהה ביותר. אז, אם אתם צריכים מזון לחתול שלכם, מכל סוג שהוא, כלבו לכלב ולחתול יספקו לכם אותו במשלוח מהיר ועם שירות איכותי במיוחד.