לאחר השגת 72% מחתימות התושבים, פרויקט פינוי בינוי "מגידו-השילוח" בשכונת קרית שרת בחולון יצא השבוע לדרך ע"י קבוצת הנדל"ן "לי מרשל" המתמחה ביזמות ובנייה ושינוי תב"עות.
2 צפייה בגלריה
שדרות ירושלים בחולון
שדרות ירושלים בחולון
שדרות ירושלים בחולון
(הדמיה: משה רוזנס)
'המתחם הדרומי' הינו השלב הראשון בתוכנית, שנמצאת בשלבי תכנון וייזום אחרונים. המתחם ממוקם באזור אסטרטגי בדרום השכונה, בצמוד לכביש 4, פארק פרס ואזור התעשייה בחולון.
קראו גם:
המתחם הדרומי כולל שטח ציבורי ומסחרי ואת הרחובות מגידו, השילוח ושדרות ירושלים. הפרויקט כולל גם תמ"א 38 בבנייני רחוב מפרץ שלמה.
במסגרת פינוי-בינוי המתחם הדרומי, יפונו למעלה מ-300 יח"ד בבניינים ישנים של 3-4 קומות, ובמקומם ייבנו למעלה מ-400 יח"ד חדשות בבנייני בוטיק של 7-10 קומות ומגדלי יוקרה של 17-19 קומות לצד מבנה ציבורי חדש ושטח מסחרי.
2 צפייה בגלריה
מבט מדרום
מבט מדרום
מבט מדרום
(משה רוזנס)
את הפרויקט מובילים האדריכל מוטי לביא ומשרד האדריכלים אורצקי.
פרויקט קריית שרת של קבוצת לי מרשל הינו פרויקט ענק של התחדשות עירונית בעיר. בהמשך תבנה החברה את המתחם הצפוני של השכונה מצפון מזרח חולון ועד פארק התעשייה, הממוקם בקרבת הקו המתוכנן של הרכבת הקלה וממשיך עד האיזור החזיתי של חולון מכביש 4 ועד פארק פרס.
סך הכל התכנית משתרעת על פני שטח ענק של 70 דונם, במסגרתה יפונו למעלה מ-800 יח"ד ויוקמו במקומן למעלה מ-1700 יח"ד.
שלב שיווק הדירות יחל לאחר אישורים סטטוטורים סופיים.
דירת 80 מ"ר תימכר החל מ-2.8 מיליון שקל. במכירה המקודמת (pre-sale) מחיר הדירות יחל מ- 2.4 מיליון שקל.
חברת לי מרשל ייחודית בכך שהיא גם החברה היזמית וגם החברה המבצעת. החברה מקדמת פרויקטים נוספים בחולון, פתח תקווה, קרית מלאכי, בית שמש, יקנעם ועוד. הפרויקטים להתחדשות עירונית הינם מגה-פרויקטים.
שי ניסים, מנכ"ל ומייסד קבוצת הנדל"ן והיזמות לי מרשל: "פרויקט התחדשות עירונית הוא אירוע משמעותי הן לדיירים והן לעיר המקומית ומשפר באופן משמעותי גם את איכות החיים של בעלי הדירות וגם את הצד הכלכלי".
"אין לי ספק שהפרויקט בקרית שרת בחולון ימנף את העיר כולה ובהחלט את רמת החיים של הדיירים באופן משמעותי, חברתי וכלכלי".