עדן שבירו, אחת המתמודדות הטריות יותר באח הגדול, והנציגה החולונית, כבר מסתמנת כמועמדת מובילה לקחת את הפרס הגדול. למרות העלבון שספגה מיובל לוי, ששבירו דמיינה עתיד רומנטי איתה, חלום שנופץ לרסיסים כאשר לוי הצהירה שהיא דווקא נמשכת לגברים, מעריציה מאמינים שהיא תשרוד את הכל.
2 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו
(צילום: רן יחזקאל)
הטיק טוק, האינסטגרם והפייסבוק גדוש בסרטוני אהדה, ציטוטים שלה מהתוכנית, וזאת לצד מחמאות, כמו "עדן היא האהובה עליי, אין ספק שהיא המנצחת של העונה", ועד העלאת הקלטות מהתוכנית בליווי לבבות, סמיילי או "עדן ויובל לנצח".
זה כבר לא סוד שעדן שבירו נכנסה לבית "האח הגדול" עם חלומות רומנטיים על קשר רומנטי עם יובל לוי. אך נאלצה להתמודד עם העלבון והלב שנשבר, כאשר לוי אמרה ש"מעולם לא ניהלה קשר רומנטי עם אישה", ודווקא גברים "עושים לה את זה". מה שרק העלה את קרנה של שבירו בעיני המעריצים מבחוץ.

2 צפייה בגלריה
בלה שבירו
בלה שבירו
בלה שבירו. מתגעגעת
(צילום: פרטי)

ומה חושבת על כל זה אמה של עדן, בלה שבירו. בחיוך מאוזן לאוזן היא מספרת על גאווה גדולה.
איזה תגובות את מקבלת מהמשפחה / חברים / שכנים?
"כולם, בלי יוצא מן הכלל, מפרגנים ואומרים שעדן מהממת, גם כאלו שלא הכירו אותה לפני כן לעומק. מה שכן, חברות שלה (אריאל ויובל), הגיעו עם רמקול וצעקו לה מחוץ לבית שהן אוהבות אותה ומתגעגעות. עדן שמעה אותן וזה מאד עודד אותה - היא גם אמרה את זה בשידור בערוץ 26.
"המשפחה והחברים אומרים שאין על הלב שלה. בנוסף, אני גם מקבלת מלא הודעות מפרגנות באופן אישי ומחברים שנרשמו לקבוצת ווטסאפ שנפתחה: 'עדן שבירו עד הגמר', זה מאוד מרגש אותי".

קראו גם:

את עוקבת בקביעות אחר התוכנית?
"ברור. אני כל היום וכל הלילה ׳דבוקה׳ לערוץ 26. בימים הראשונים שהיא נכנסה לא הצלחתי לעשות כלום... גם לא לעבוד. אני מאד מתגעגעת אליה".
לאם יש גם מסר חשוב שהייתה רוצה להעביר לבתה, לו הייתה לה אפשרות ליצור איתה קשר: "קודם כל, כואב לי הלב שהיא נפגעה מיובל לוי. מסתבר שהיא אוהבת יותר גברים מנשים. מעבר לזאת, אני מקווה שהיא תמשיך להיות, כמו שהיא: אמיתית. אני מאחלת לה להיות קצת יותר אסרטיבית כמו שהיא בבית אצלנו ובין חברים, ואם כן - אני מבטיחה שהיא תהיה הפתעת העונה".

רוצים לעזור לעדן ולמנוע את הדחתה? לחצו כאן והצביעו