רשת המרכולים המוזלת "קרפור" פתחה בימים האחרונים סניף חדש ושני בחולון. חמישה חודשים לאחר שנפתח בעיר הסניף ברחוב המרגנית, ולאחר שתושבים רבים הביעו אכזבה מהמחירים שלא עמדו בציפיות והתקשו "לתת פייט" לרשתות מרכולים מוזלות אחרות, הגיע תורו של הסניף השני.
3 צפייה בגלריה
סניף קרפור החדש בחולון
סניף קרפור החדש בחולון
סניף קרפור החדש בחולון
(צילום: יח"צ)
הסניף השני נפתח ברחוב ההסתדרות 104 בשכונת נאות שושנים, והוא ניצב במקום שבו שכן עד לא מזמן סניף "מגה בעיר". לאחרונה נפתח גם סניף ראשון של קרפור בבת ים השכנה.

קראו גם:

מאז שרשת הסופרמרקטים "קרפור" נחתה בישראל, כבר נפתחו בארץ מעל 60 סניפים בסגנון קרפור סיטי שהן החנויות השכונתיות (כמו החנויות בחולון), זאת בנוסף לסניפי קרפור מרקט שהם סניפים רגילים וקרפור היפר, שהן חנויות הדיסקאונט של הרשת.

3 צפייה בגלריה
קרפור מרקט. חדש במצבה
קרפור מרקט. חדש במצבה
קרפור מרקט בבת ים
(צילום: אור מזר)

השבוע קרפור רשמה ציון דרך כאשר פתחה את הסניף ה-70, אחד מהם הוא הסניף החולוני. בדומה ליתר סניפי הרשת מבטיחים בהנהלה שבסניף יהיו יותר מ-1,300 מוצרי קרפור.
אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "אנו שמחים לבשר על פתיחת ארבעת הסניפים החדשים בחולון, בבאר שבע ובתל אביב, שהצטרפו גם הם לקרפור, ענקית המזון בישראל. כחלק מהחזון של קרפור ישראל, אנו ממשיכים לעשות את המיטב עבור קהל הלקוחות שלנו ולהגיע לאיזורים נוספים. עד סוף השנה, צפויים להיפתח עוד עשרה סניפים, כך שקרפור ישראל תמנה 80 סניפים בפריסה ארצית רחבה. אני מזמין את כולכם להגיע אל סניפי קרפור הפזורים ברחבי הארץ ומאחל חג סוכות שמח".

3 צפייה בגלריה
סניף קרפור חולון
סניף קרפור חולון
סניף קרפור הראשון של חולון
(צילום: קובי קואנקס)

למרות הבשורה הטובה, אי אפשר להתעלם ממצבה של הרשת בישראל. בחציון 2023 רשמה הרשת הפסדי עתק של 138 מיליון שקל, וכבר החלה בתכנית התייעלות. הצעד הראשון הוא קיצוצים. חמישה עובדי מטה כבר קיבלו הודעת פיטורים, קיצוץ רוחבי בשכר בשיעור של 10% הושת על ההנהלה, ובראשם המנכ"ל אורי קילשטיין.הוסבר שאם החברה תשפר את התוצאות, הכסף שקוצץ יוחזר למשכורתם.
כמו כן דווח, שהשיפוץ של סניפים מסוימים קוצץ משלושה מיליון שקל ביותר מ-60% למאות אלפים בודדים, והמנייה של אלקטרה צריכה בירידה של 48.5% בשנה האחרונה וגם הדו"ח האחרון הוסיף לכך עם ירידה של כ-4%.