רשתות המזון מתחרות על הכיס שלכם, ואחרי האכזבה מקרפור שפתחה סניף עירוני לפני כחודשיים במתחם קרית אילון (ח' 300), קבלו את שני הסניפים החדשים של רשת סיטי מרקט בחולון.
2 צפייה בגלריה
רשת סיטי מרקט
רשת סיטי מרקט
רשת סיטי מרקט. מתרחבים בחולון
(צילום: ניקי טרוק)
מדובר בסניפים מספר 13 ו-14 שפועלים בעיר. אחד מהם נפתח במרכז המסחרי בנאות רחל, ברחוב אילת 36 (במקום בנק לאומי לשעבר), והסניף יהיה פתוח 24/7. בנוסף, סניף חדש נפתח ברחוב דב הוז 57 (לשעבר מאפיית הפועלים).
כיום פזורים ברחבי חולון כ-60 סניפים של סופרמרקטים ורשתות שיווק - ביניהם שופרסל רמי לוי, טיב טעם, מגה, ויקטורי, סופר יודה, סופר ברקת, סופר דוש, קרפור, כל בו חצי חינם, ו- Yellow, ונראה שחולון הופכת בהדרגה לחנות שיש בה הכי הרבה חנויות נוחות ומרכולים ביחס למספר התושבים. בחודשים האחרונים הספיקו להיפתח בעיר מלבד 'קרפור' ו'סיטי מרקט', גם סניף נוסף של ויקטורי ועוד סניף של 'סופר דוש'.
האחרונה שבהם היא כאמור רשת City Market, בבעלות יוסי שוורץ, תושב חולון מזה 42 שנה, בן 50, נשוי+7, וקבוצה נוספת של כ-16 שותפים בעלי אחזקות משתנות בכל אחד מהסניפים. מדובר ברשת שכבר מונה 58 חנויות. הרשת שנוסדה בשנת 2008 יוצרת הכנסות בסך כ-600 מיליון שקל בשנה, נמצאת בהתרחבות מואצת שכוללת כניסה למודל של זכיינות, ובעיקר - יש לה תוכניות עם גדולות למכירה או להנפקה.

קראו גם:

בשיחה מחו"ל סיפר שוורץ ל"מיינט חולון: "התחלתי מ'ענק הממתקים', אבל אז ראיתי שזכות הקיוסקים מתאדה מהעולם. עשינו תכנון מסלול מחדש, וזיהינו מקומות שיכולנו להרחיב את העסקים, כמו הסניף בתל גיבורים – והצמחנו עד רמה של סופרמרקט. יש מקומות שמכרנו את הפעילות העסקית ויצרנו מחדש כרשת של סיטי מרקט".
מה השיטה שלכם?
"אנחנו פועלים בתפיסה שאפילו AM:PM לא מתנהלת בה היום - אנחנו מסתכלים על מיזמים עתידיים. כדי להיכנס למקומות שאנחנו מגדירים אותם 'בוננזה', קשה מאוד לבוא לחפש אותם להשכרה דרך יד2 או מתווכי נדל"ן. זה רק להגיע לפרויקטים שעדיין בחיתולים ולהסתכל על אופק שעוד שנה, שנתיים או שלוש. אנחנו רוצים להתנהל כמו שתי הרשתות הגדולות בישראל שפועלות בשיטה הזו - שופרסל וסופר-פארם, כאשר כל סניף מתנהל כיחידת רווח עצמאי".

2 צפייה בגלריה
יוסי שוורץ
יוסי שוורץ
יוסי שוורץ. פועלים בשיטה ייחודית
(צילום: יח"צ סיטי מרקט)

אתה מתכוונים לפתוח עוד סניפים בחולון?
"יש לנו חוזים לפתיחת עוד 30 סניפים בתוך שנתיים ברחבי הארץ. אני כן יכול לגלות שעומד להיפתח עוד כשנה סניף עתידי בפיכמן פינת הלוחמים. ממש לאחרונה חתמנו עם הכשרת הישוב, וזה ייקח עוד זמן עד שהמקום יהיה מוכן".
לסיכום הוא מספר על משהו מאוד מיוחד ושונה בסניף החדש שנפתח ברחוב אילת: הסניף המתוק. "הסניף יכלול סטור אין סטור (חנות בתוך חנות, ש.ש.), ובעצם יהיה לו ערך מוסף כיוון שהחנות הפנימית תהיה 'סטורי מתוק', כלומר יהיה שם ייבוא של כל עולם המתוקים המקבילים".