המלחמה הנמשכת בעזה ובצפון גרמה בתחילה לירידה בקניית הדירות, אבל כעת נראה שהמצב משתנה והקונים חוזרים. בפרויקט "צרפתיAZOR" מדווחים על מכירת פנטהאוז במחיר הכי גבוה שנמכר אי פעם ביישוב.
2 צפייה בגלריה
הפנטהאוז באזור. נמכר במחיר שיא
הפנטהאוז באזור. נמכר במחיר שיא
הפנטהאוז באזור. נמכר במחיר שיא
(הדמייה: זיתוני הדמיות)
הנכס שנמכר פנטהאוז בקומה 22 מתוך 22 קומות בפרויקט "צרפתי AZOR" שיכלול 3 מגדלים והינו פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון באזור. הפנטהאוז היוקרתי נמכר במחיר של 6.2 מיליון שקל והרוכשים הם משפחה מחולון.
מדובר בדירה בעלת 6 חדרים שגודלה כ - 180 מ"ר, ומשקיפה לנוף פנורמי של הנוף הירוק והכפרי של אזור וגוש דן. הפנטהאוז מציע גם מרפסת בשטח 107 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות ומחסן. העסקה קבעה שיא במחיר מכירה בישוב אזור עד היום.

קראו גם:

בחברה מסבירים כי העסקה מעידה על כך שלמרות ששוק הנדל"ן בהאטה נוכח המלחמה הוא עדיין באופן מפגין חוסן יחסי שנובע, ככל הנראה, מהדרישה הטבעית והמתמשכת לדיור איכותי במיקומים מרכזיים ומקצב גידול האוכלוסין המהיר בישראל ביחס לעולם.
נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו מסביר כי, "בהשוואה למחירים בישוב אין ספק שמדובר בעסקה במחיר גבוה שמשקפת את איכות וביקוש הפרויקט. עסקת רכישת הפנטהאוז משקפת מחיר של כ-34,500 אלף שקל למ"ר. על פי נתוני אתר מדלן, המחיר הממוצע למ"ר בעיר הוא כ-26,500 שקל למ"ר, כך שהעסקה מעידה על הנתונים הייחודיים של הפרויקט והדירות בו. בחודש 10/2021, למשל, נחתמה עסקה בישוב לרכישת דירה גג בת 5 חדרים שנבנתה ב – 2018, בשטח של 165 מ"ר - תמורת 4,150,000 מיליון שקל. מחיר הפנטהאוז שנמכר ע"י חברת צבי צרפתי ובניו משקף לא רק את הערך הפנימי של הנכס אלא גם את איכות הפרויקט ומיקומו הייחודי".

2 צפייה בגלריה
פרויקט הבנייה של צרפתי ובניו באזור
פרויקט הבנייה של צרפתי ובניו באזור
פרויקט הבנייה של צרפתי ובניו באזור
(הדמייה: זיתוני הדמיות)

עוד הוא מוסיף ואומר כי, "עבורנו הישראלים מאז ומתמיד הבית הוא הבסיס לתחושת ביטחון ורכישת דירה, בהקשר זה, מחזקת את התחושה הזו ומהווה אופק לעתיד. בימים אלה הלקוחות מבקשים לחזק את תחושת הביטחון והעתיד אף יותר".
לדבריו, רוכשי הדירה, כאמור משפחה מחולון, דיברו על תקופת המלחמה כזרז לבצוע העסקה. "מדובר בדירה ובפרויקט שנראו לנו נכונים כמקום המגורים החדש שלנו עוד לפני המלחמה. דירה חדשה במיקום טוב ובנגישות לכבישים הראשיים לצד סביבה כפרית שבה לא יבנו לגובה ביישוב קהילתי בלב גוש דן. אנו אמנם בתקופת מלחמה אבל אני מבין שזה זמן נכון לבצע כרגע רכישת דירה. דירות חדשות במרכז הארץ יזכו לביקוש רב כיוון שהן מציעות תכנון חדש וגם מיגון ותחושת בטחון דברים שהפכו להיות מאוד מהותיים".
פרויקט AZOR ממוקם ברחוב קפלן באזור. במסגרתו ייבנו שלושה מגדלים חדשים. כרגע נמצא בבניה שלב א' במסגרתו נבנים שני מגדלים בקפלן 5-3 עם תמהיל דירות של 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים 6 חדרים. בנוסף, ייבנה מגדל שלישי בשלב ב׳ בקפלן 7.