הוועדה המקומית חולון אישרה את התוכנית שמקדמת קרסו נדל"ן בשיתוף היזמים יוסי לוינסקי וברוך אופיר ארביב על פני שטח של כ-25 דונם ברחוב ראש פינה 5-23 שבשכונת נאות שושנים-קריית אילון במרכז העיר. צפי ההכנסות מהפרויקט - כ-1.22 מיליארד שקל.
2 צפייה בגלריה
פרויקט ראש פינה
פרויקט ראש פינה
פרויקט ראש פינה
(הדמייה: viewpint)
מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בשטח של כ- 25 דונמים, במסגרתו יוקמו 838 יח״ד חדשות, כ-4,290 מ"ר שטחים למסחר ותעסוקה וכן שטחים למבני ציבור.
במסגרת התכנית אישרה הועדה הריסה ופינוי של 242 יח"ד ו- 5 יחידות מסחר קיימות, שבמקומן יוקמו 838 יח"ד חדשות בשלושה מבנים בני 10, 20 ו- 35 קומות, המקיפים חצר משותפת. בנוסף ייבנו בפרויקט 4,290 מ"ר לתעסוקה ומסחר וכן שטחים למבני ציבור ושטחים ירוקים לרווחת הדיירים.
קרסו ושותפותיה, שכבר השיגו את הסכמתם של 80% מבעלי הדירות במתחם, פועלות כעת לקידום תכנית עיצוב ופיתוח ולהוצאת היתרי בנייה מכוח התוכנית. את התב"ע קידמו היזמיות בשת"פ עם הועדה המקומית של עיריית חולון. אדריכל הפרויקט הוא אריאל גושן ממשרד גושן אדריכלים.

2 צפייה בגלריה
שדרת המגדלים בחולון
שדרת המגדלים בחולון
תוכנית פינוי בינוי חדשה יוצאת לדרך
(צילום: איילת רוטה-גבאי)

קרסו צופה כי ההכנסות הצפויות מהפרויקט יסתכמו בכ-1.22 מיליארד שקל והרווח הגולמי יסתכם בכ-232 מיליון שקל (חלק החברה 50%). המתחם בראש פינה מצטרף לעוד כ-10 פרויקטי התחדשות עירונית שחברת קרסו מקדמת בחולון ובהם כ-5,300 יחידות דיור.

קראו גם:

הפרויקט ממוקם במרכז העיר חולון, לאורך חלקו המזרחי של רחוב ראש פינה, בסמוך לרחוב ההסתדרות, מתחם קניון חולון וקריית החינוך גאולים. הוא רחוק כ-500 מ' מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה העתיד לעבור ברחוב אריה שנקר, וכן במרחק של כ-500 מ' מתחנת קו המטרו M3 העתיד לעבור ברחוב גולדה מאיר-הופיין.