270 יחידות דיור חדשות מתוכננות לקום בחולון במסגרת שתי תוכניות פינוי בינוי. חברת "אורון נדל"ן" זכתה במכרזים לביצוע הפרויקטים, ובקרוב הבניינים הוותיקים ייעלמו לטובת רבי קומות.
2 צפייה בגלריה
פרויקט פינוי בינוי בחולון
פרויקט פינוי בינוי בחולון
פרויקט פינוי בינוי בחולון
(הדמייה: אורון נדל"ן)


שתי תוכניות לפינוי בינוי בחולון


הפרויקט הראשון יתבצע ברחוב חנקין 52-58 בשכונת אגרובנק. שם צפויים להיהרס 53 דירות קיימות בבנייני מגורים בני שלוש קומות עם שילוב של קומת מסחר. במקומן ייבנו כ-145 דירות חדשות בשני בניינים בני כ-12 קומות עם שילוב של קומת מסחר מלוות רחוב.
דיירי הפרויקט יקבלו דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר, הדירה תכלול חדר ממ"ד ומרפסת שמש בשטח של כ-12 מ"ר נוספים. בנוסף, יינתן מקום חנייה צמוד ומחסן.
הפרויקט השני יבוצע ברחוב ביאליק 152-156 (ליד המכון הטכנולוגי HIT) בפרויקט זה צפויים להיהרס 48 דירות קיימות בבנייני מגורים בני ארבע קומות. במקומן ייבנו כ-124 דירות חדשות בשלושה בניינים בני כ-10 קומות.

קראו גם:

את הפרויקטים יתכננו האדריכלים קובי גל וורד מצליח ממשרד גל – מצליח אדריכלים.

2 צפייה בגלריה
בקרוב ההתחדשות
בקרוב ההתחדשות
בקרוב ההתחדשות
(צילום איילת רוטה)

בחברת אורון נדל"ן מספרים ששני הפרויקטים נהנים מיתרון משמעותי בהיבט קיצור זמני הקמת הפרויקט, היות והעיריה אישרה את התב"ע (תכנית ח/619) וכעת יכולה חברת אורון נדל"ן לצאת מיד להליך תכנון מפורט עבור הפרויקט.
גל קסטל, משנה למנכ"ל באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן צומחת משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ואנחנו גאים להביא את הניסיון והיכולות שלנו גם לפרויקטים בחולון. אין ספק כי מדובר בתהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים".