חברת הנדל"ן נתנאל גרופ הגיעה לרוב הדרוש לפיתוח של שני מיזמי תמ"א 38 (פינוי ובינוי) ולהקמת 340 דירות בשכונת אגרובנק חולון.
2 צפייה בגלריה
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
(הדמייה: סטודיו אור)

כידוע, הרוב הנדרש לצורך קידום מיזם פינוי בינוי הוא 67% ומעלה מקרב בעלי הדירות. חברת נתנאל גרופ דיווחה לבורסה, כי בפרויקט הראשון, ברחוב קראוזה 6-14 בשכונה, החתימה החברה 82% מהדיירים. במסגרת המיזם ייהרסו חמישה בניינים הכוללים 45 דירות במתחם המשתרע על 2.6 דונם, ובמקומם ייבנו על פי התכנון הראשוני שלושה בניינים הכוללים 140 דירות.

קראו גם:

לפי הדיווח, נתנאל גרופ מעריכה את ההכנסות מפרויקט זה ב-210 מיליון שקל, בהנחה כי הפרויקט יכלול 95 דירות יזם, בשטח 7,000 מ"ר, בתחשיב של 30 אלף שקל למ"ר מגורים כולל מע"מ. החברה מעריכה שההריסה תחל ברבעון הראשון של 2026.
המיזם השני מתפרש על פני שישה בניינים קיימים ברחובות חנקין 21-23 פינת ההגנה 14-18 ו-20 וכן ז'בוטינסקי 17. במתחם זה החתימה החברה 70% מבעליהן של 74 הדירות הקיימות. במקומם צפויים להיבנות ארבעה בניינים הכוללים 200 דירות חדשות. החברה מעריכה את ההכנסות מפרויקט זה ב-320 מיליון שקל.

2 צפייה בגלריה
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
הפרויקט במתחם חנקין בחולון
(הדמייה: סטודיו אור)

במתחם זה, החברה מקדמת תוכנית בשילוב של מסלול רישוי ומסלול תוכנית בנייה עירונית, וזאת בהתאם להמלצת עיריית חולון לבחון קידום פיצול להתחדשות עירונית במתחם גדול יותר. המתחם הגדול יותר, אמור לכלול גם מתחם סמוך, ובמהלך חודש פברואר 2024 זכתה החברה הבת, נתנאל התחדשות עירונית, במכרז באותם רחובות, וטרם החלה להחתים את הדיירים במתחם זה.
על פי התוכנית, במסגרת מתחם נוסף זה, ייהרסו שבעת הבניינים הכוללים 84 דירות, ובמקומם ייבנו חמישה בניינים הכוללים כ-235 דירות חדשות נוספות. השלמת הפרויקטים כפופה להחתמת יתר הדיירים, הוצאת היתר בנייה, שינוי תב"ע וכדומה.