לפני יותר משנה המדינה סערה כשיורי וולקוב ז"ל נרצח על מעבר החצייה בחולון ע"י רוכב האופנוע עדי מזרחי, שהורשע במעשה. אירוע חמור שהתרחש לאחרונה בחולון עלול היה להיגמר בטרגדיה דומה כאשר זוג צעירים על קורקינט חשמלי תקפו ואיימו לרצוח נהג ובתו.
2 צפייה בגלריה
המלחמה הגיעה עד אלינו
המלחמה הגיעה עד אלינו
עצרו ותקפו את הנהג
(צילום המחשה: canva)

משטרת חולון עצרה צעיר בן 19, תושב שכונת קרית שרת בחולון, בחשד שתקף יחד עם חברו אב ובתו באמצע הרחוב, ניפצו את השמשה וגרמו חבלות לרכב, ואף איימו לרצוח אותם, לאחר שהנהג העיר להם על נהיגה פרועה.

קראו גם:

האירוע התרחש ביום שני שעבר (26.8.2024), במהלכו החשוד רכב על קורקינט עם צעיר נוסף (קטין, שגם הוא נעצר).
על פי הנטען והעדויות, נהג שעבר בסמיכות העיר לשניים על אופן הנהיגה שלהם. אז עצרו שני החשודים, חסמו את דרכו של הרכב, יצאו עם סכין לעבר הנהג, ניפצו את השמשה הקדמית עם קרש ואיימו על הנהג. בתו הצעירה, שהייתה עם אביה ברכב, החלה לצרוח וצעקה: "אבא, די", תוך שהיא מתחננת על חייה.
בעקבות תלונה שהגיש הנהג, יחד עם סרטוני וידאו, החשודים נעצרו על ידי משטרת חולון והובאו השבוע (03 בספטמבר) לבית המשפט השלום בתל אביב, בפני השופטת כריסטינה חילו-אסעד. נציג המשטרה הציג בפני השופטת סרטון וידאו שבו מתועד החשוד מבצע את הפשע.

2 צפייה בגלריה
קורקינט חשמלי
קורקינט חשמלי
רכבו בצורה מסוכנת על קורקינט חשמלי
(צילום המחשה: shutterstock)

רב נגד משה פויסטרו ממשטרת חולון העיד וסיפר כי נגרם נזק ממשי לרכב, נופצה השמשה הקדמית, ובתמונה מתוך הוידאו ניתן לראות שהחשוד מחזיק כלי נשק ביד ימין. עוד העיד השוטר, כי החשוד קשר עצמו למקום, לזמן ולעימות עם הקורבן, ואף ניתן לשמוע מהסרטון את המצב שבו נמצאת בתו של הנהג.
השוטר בעדותו: "דווקא העבירות האלה של בריונות, לא משנה אם זה בכביש או ברחוב – אלה הדברים הכי מסוכנים, בגלל שמעירים לאדם איך הוא נוסע, ישר סכינים ואיומים, וזה יכול להתפתח ליותר מזה". השוטר סיפר שזוג החשודים איימו עד מוות על הקורבנות, ולאחר מכן נסעו ועזבו את המקום.
בא כוחו של החשוד הראשי, טען להגנתו כי "החשוד ללא עבר פלילי, ממשפחה חרדית וכי האב חולה". לטענת עורך הדין, לא נמצא הנשק שאיתו איימו על הנהג ובתו, והוא ביקש לשחרר את החשוד בשל הנסיבות האישיות.
השופטת חילו-אסעד פסקה על הארכת מעצר החשוד בשישה ימים, וזאת בגין חשד לביצוע עבירות של חבלה במזיד ברכב, איומים והחזקת סכין, ואמרה: "מדובר באירוע שהתרחש במפגש בכביש, המתלונן היה ברכבו יחד עם בתו והחשוד יחד עם קטין נוסף על קורקינט... הקטינה נשמעת בסרטון כשהיא בוכה ואומרת "אבא די"...". השופטת סיכמה במילים: "אין להקל ראש באלימות על רקע שימוש בכביש והתנהלות שכזו עשויה אף להעיד על מסוכנות. עם זאת, יש מקום להעמיק את החקירה בתיק על רקע גרסאות הצדדים".