שי קינן, ראש עיריית חולון, זומן אמש (חמישי) למשטרת מחוז תל אביב לצורך חקירה שעסקה בחשד למעשה מגונה. החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה נגדו לאחרונה פעילה ציבורית בחולון שנפגשה איתו בחודש ספטמבר שעבר, לקראת הבחירות המקומיות.
2 צפייה בגלריה
שי קינן ביומו הראשון כראש עיריית חולון
שי קינן ביומו הראשון כראש עיריית חולון
ראש עיריית חולון שי קינן
(צילום: עיריית חולון)

בתלונתה נטען שבסיום המפגש ביניהם היה חיבוק, ולדברי המתלוננת קדמו לו רמיזות מיניות והיא אף טוענת שלמחרת הייתה ביניהם התכתבות בנושא.
מנגד, מקורביו של ראש העירייה טוענים שהפגישה התקיימה במקום ציבורי, הוא סירב לבקשתה להצטרף לקמפיין ולקבל עבודה בעתיד בעירייה. עוד נטען כי החיבוק היה תמים, ידידותי וללא שום כוונה מעבר לכך.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
ראש העיר זומן לחקירה
(צילום המחשה: יאיר שגיא)

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת תלונה שהוגשה במשטרה, מפלג ההונאה במחוז ת"א חקר היום באזהרה נבחר ציבור, בחשד לביצוע מעשה מגונה לכאורה. במהלך החקירה החשוד מסר את גרסתו ונגבו עדויות נוספות. בתום החקירה שוחרר החשוד בתנאי ערובה".
אמש (חמישי) הוטל צו איסור פרסום על שמו, אך היום (שישי) בצהריים הוא העלה פוסט בפייסבוק שבו חשף את זהותו ופרסם את תגובתו לעוקביו.
בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו הגיב קינן על הדברים וכתב: "תושבות ותושבים יקרים, מאמש קיבלתי אלפי הודעות תמיכה וחיזוק של רבים מכם. זה ריגש אותי עד מאוד. סומך ידיי על מערכת אכיפת החוק, שתדע לפוגג את הערפל במהרה, אבל כבר כעת אקדים ואומר לכם: לא היה ולא נברא! נמשיך יחד בעשייה למען חולון. לכולכם יקיריי, סופ״ש רגוע ושבת שלום".
פורסם לראשונה: 14:25, 27.09.24