אורטל בנימין, שעבדה כסייעת בגן סיגל והורשעה בבית המשפט בפרשת ההתעללות בפעוטות שנחשפה בגן, התייצבה היום (ראשון ה-26.2) בשערי כלא נווה תרצה והחלה לרצות את העונש שנגזר עליה - 8 שנות מאסר.
2 צפייה בגלריה
מימין: אורטל בנימין, רינת ינקו
מימין: אורטל בנימין, רינת ינקו
מימין: אורטל בנימין, רינת ינקו
(צילום: מתוך פייסבוק, מוטי קמחי)
אורטל בנימין הורשעה בפרשת ההתעללות בגן הפרטי, ובכתב האישום נגדה צוינו מעשים מחרידים כגון הטחות, האבסה, חניקה, מכות ועוד.
סנגוריה ביקשו לעכב את כניסתה לכלא לאורך דיוני הערעור על ההכרעה והעונש בביהמ"ש העליון, אולם בקשתם נדחתה ולאחר שניתנה דחיה מה-16.2 להיום, היא נכנסה היום בבוקר לכלא. לפני כשבועיים, ב-16.2 החלה הסייעת השניה, רינת ינקו, לרצות את עונשה, ארבע שנים וחצי, בגין מעשים דומים בגן.

2 צפייה בגלריה
גן סיגל בחולון. התעללות קשה
גן סיגל בחולון. התעללות קשה
גן סיגל בחולון. התעללות קשה
(צילום: יריב כץ)
"החיים שלנו מתחלקים ללפני אוגוסט 2020 ולאחריו", מספרת גל לוי, אם לפעוטה בגן ואחת האמהות שחשפו את הנעשה בו. "הימים שצפיתי עם מור האמא הנוספת בסרטוני הזוועות הם ימים שחורים ששינו לנו את החיים. לראות את הבת שלך כשמכים אותה, קושרים אותה שעות לכסא אוכל, מטיחים אותה, בועטים בה, זורקים אותה כמו חפץ, מרעיבים אותה, מכסים אותה מעל הראש עם שמיכה ואז את רואה שזו התנהגות שיטתית בגן ואין ילד או ילדה שהן ריחמו עליו ועליה, אין דרך בכלל להצליח להכיל התנהגות כזו. לאחר אינספור התשות מצד סנגוריה שכללו גם אי הגעה לדיונים, ואז ניסיון לדחות את הכניסה לכלא עד תום הליכי הערעור, סוף סוף היום אורטל נמצאת איפה שהיא נמצאת, איפה שהחברה שלה להתעללות נמצאת, מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות".

קראו גם:

חן קובריץ כהן, מטה המאבק למען הילדים: "חיכינו לרגע זה כל כך הרבה זמן ואורטל מצטרפת לשורה של מתעללות ותוקפות ילדים שמרצות עונש בכלא. ההורים כל כך מותשים מההליך המשפטי ומכך שצפויה להם מלחמה נוספת גם בביהמ"ש השלום במשפטן של בעלת הגן סיגל אדהמי ושלושת הסייעות האחרות: יפית אשר, לבנת אונגר (אמא של אורטל) וורד אברהם. היום צעד נוסף לצדק נעשה עבורם. לאט לאט כל מי שפוגעת בילדים תכנס בשער נווה תרצה ותורחק מהחברה".