גל נטע הייתה בת 28 בלבד כשנפטרה לפני כשלושה חודשים ממחלת הסרטן. עוד בחייה היא חלמה לשמח ילדים מאושפזים, אך לא הספיקה לעשות זאת. הוריה הגשימו עבורה את החלום, והנציחו את שמה בדיוק כמו שהייתה רוצה: חדר "מרשמי מתנות". מקום שמח שבו כל ילד מאושפז יכול לבחור לעצמו מתנה, ולחייך למרות הכל.
3 צפייה בגלריה
גל נטע ז"ל. ממשיכה לפזר שמחה
גל נטע ז"ל. ממשיכה לפזר שמחה
גל נטע ז"ל. ממשיכה לפזר שמחה
(צילום: באדיבות המשפחה)
גל אפרת נטע הלכה לעולמה ב-16.10.22, אחרי שלוש שנים של מאבק אמיץ במחלת הסרטן. היא הייתה בת 28 בלבד במותה.
"גל הייתה בחורה צעירה שמה שהכי אפיין אותה זה האהבה שלה, החיוך הכובש שאי אפשר היה להתעלם ממנו ושמחת החיים שלה", מספרים בני משפחתה בעמוד הפייסבוק "גל של אהבה", העמותה שהקימו לזכרה, ומסבירים: "מהרגע שהשבעה נגמרה ידענו שננציח אותה בכל דרך אפשרית שנעשה וניתן כמה שרק אפשר כי זה מה שהיא הייתה רוצה. החלטנו להקים משהו גדול על שמה וכאופייני לה קראנו לזה - גל של אהבה".
יפה, שמחה ובלתי נשכחת, גל נטע >>>
גל נטע. מתגעגעים
(צילום: באדיבות המשפחה)

"עוד בחייה, גל רצתה מאוד לקיים התנדבות ומעורבות בקהילה ובמיוחד בבתי-החולים ובמחלקות הילדים על מנת לשמח אותם ולתת להם מתנות. היא כל הזמן אמרה שלאחר שתחלים ותוכל לעמוד על רגליה היא תרצה ותוכל לעשות זאת. לצערנו היא לא הספיקה ונפטרה בטרם עת", מספר ניסים נטע, אביה.
"לאחר פטירתה, החליטו הוריה של גל ז"ל יחד עם משפחתה להקים את עמותת 'גל של אהבה', שתנציח את הנתינה והאהבה של גל שכה אפיינה אותה" מוסיפה שולי, קרובת משפחתה של גל ז"ל.
ביום בו גל הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-29 נחנך באירוע חגיגי "חדר המרשמים" בבית החולים וולפסון.

3 צפייה בגלריה
פרופ׳ אילן דלאל מנהל מחלקת הילדים והוריה של גל נטע
פרופ׳ אילן דלאל מנהל מחלקת הילדים והוריה של גל נטע
פרופ׳ אילן דלאל מנהל מחלקת הילדים והוריה של גל נטע
(צילום: דוברות וולפסון)

חדר המתנות הייחודי שנפתח בבית החולים וולפסון פועל כך שכל ילד המאושפז בבית-החולים יקבל "מרשם" למתנה, כאשר הילדים יוכלו לבחור את המתנות בעצמם.
פרופ' אילן דלאל, מנהל מחלקת הילדים במרכז הרפואי וולפסון: "כשהוריה של גל ז"ל פנו אלינו עם הרעיון להנציח אותה באמצעות תרומה ונתינה, תכונות שכה אפיינו אותה, נרתמנו מיד לרעיון. הפרויקט יעלה חיוך על פניהם של ילדים רבים שמתמודדים עם מחלות קשות ומורכבות על-אף גילם הצעיר וייתן להם כוח להתגבר ולהתחזק ולצלוח את המצב הרפואי בו הם נמצאים. אנו מודים מקרב לב למשפחת נטע על תרומתם הנדיבה ועל כך שבחרו בוולפסון לפרויקט חשוב ומרגש זה".

3 צפייה בגלריה
חנוכת חדר "מרשמי המתנות"
חנוכת חדר "מרשמי המתנות"
חנוכת חדר "מרשמי המתנות". החיוך אומר הכל
(צילום: דוברות וולפסון)

אסנת מוסקוביץ' מנכל"ית עמותת הידידים: "אנחנו מודים למשפחת נטע על אצילות הנפש ורוחב הלב. התרגשנו עד דמעות מהסיפורים על כל וההחלטה להמשיך את דרכה ולעשות טוב לכולם בדרך מיוחדת כל כך".

קראו גם:

משפחת נטע מזמינה גם אתכם לקחת חלק במיזם לתרום לחדר המתנות ובכך להמשיך לפזר את הטוב.
באינסטגרם : gal_of_love
בפייסבוק : גל של אהבה
למידע נוסף ותרומות ניתן לפנות גם למספרי הטלפון:
0526747099 שובל
0525460337 שולי