הילדים שלכם זכו ללמוד בבית ספר מצטיין בחולון? משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי. שבעה בתי ספר בחולון נכללים ברשימה המכובדת הזו.
2 צפייה בגלריה
תלמידים - תמונת פייסבוק
תלמידים - תמונת פייסבוק
הילדים שלכם לומדים בבית ספר מצטיין?
(צילום המחשה: shutterstock)

כמה כסף יקבלו המורים?


המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 שקלים לכ-9,453 שקלים, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

קראו גם:

במשרד החינוך מסבירים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת:
מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.
סכומי המענקים למורים בבתי הספר המצטיינים:
רמה 1 – 9,453.28 ש"ח
רמה 2 – 7,089.96 ש"ח
רמה 3 – 4,726.65 ש"ח
רמה 4 – 3,544.97 ש"ח

2 צפייה בגלריה
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
המורים המצטיינים יקבלו מענק
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

בתי הספר המצטיינים של חולון


לרמה הראשונה והגבוהה ביותר הגיעו בית הספר מהמגזר החרדי "לווית חן" בהנהלת ריקי הדסה יצחקי. המורים יקבלו מענק גבוה של 9,453.28 ש"ח.
לרמה השלישית הגיעו בתי הספר עירוני ע"ש פנחס אילון בהנהלת אסנת נעים, מקיף שש שנתי "קוגל" בהנהלת סמדר חדאד, מקיף שש שנתי "הרצוג" בהנהלת אלדד חיים, בית הספר "עתידים" ע"ש אלישיב בהנהלת מרק בבוט, וקרית חינוך בנ"ע חולון בהנהלת איתמר רוזנפלד. הצוות החינוכי יקבל מענק של 4,726.65 ש"ח.
לרמה הרביעית הגיע מקיף ע"ש יצחק נבון בהנהלת עטרת אתי עבודי. המורים והמורות יקבלו מענק של 3,544.97 ש"ח.
שר החינוך, יואב קיש: "אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה".
מנכ"ל משרד החינוך, מר מאיר שמעוני: "חינוך הוא תהליך של שנים, במהלכו נוטעים בתלמיד ערכים, ידע, מיומנויות ומשמעות, ואין סיפוק גדול יותר מלחזות בתוצאותיו ולהנות מפירותיו. אני מברך את אנשי החינוך שזוכים ליהנות מפירות השקעתם ואמונתם במטרה ובדרך".