זה התחיל כמו סיפור אהבה רגיל. בחור צעיר מראשון לציון פגש בחורה צעירה מחולון, והשניים קבעו לצאת לדייט רומנטי ביס פלאנט. אף אחד מהם לא תיאר לעצמו את הסיוט שמחכה להם.
2 צפייה בגלריה
מתחם יס פלאנט. לטובת המבלים
מתחם יס פלאנט. לטובת המבלים
מתחם יס פלאנט בראשון לציון
(צילום ארכיון: יריב כץ)

הערב התחיל כמו כל דייט ראשון בין שני צעירים. הצעיר מראשון לציון הגיע לדירתה של הצעירה מחולון, ושם הם החליטו שהצעירה תיסע אחריו ברכבה עד ביתו, ומשם ימשיכו ברכב אחד לסרט ביס פלאנט ראשון לציון.
ברגע שהתחילו בנסיעה הערב לקח תפנית לכיוון מוזר מאוד. הצעיר הבחין במשהו חשוד - גבר רץ אחרי רכבו ומנסה לפתוח את הדלת. הוא הבין מבת זוגו, שנסעה אחריו, שמדובר בחבר לשעבר ממנו נפרדה אחרי ארבע שנות זוגיות.

קראו גם:

אז ניצל האקס הנחוש את העובדה שהצעירה עצרה ברמזור אדום, הצליח להכנס לרכבה ודרש לשוחח איתה על מערכת היחסים ביניהם. האישה הבהירה לו שהיא לא מתכוונת לחזור אליו, והוא יצא מרכב והלך. בני הזוג חשבו שבכך הסתיים האירוע והם יכולים להמשיך בערב שתכננו, בלי הגלגל השלישי העקשן.

2 צפייה בגלריה
האקס הזועם חיכה להם ליד הרכב
האקס הזועם חיכה להם ליד הרכב
האקס הזועם חיכה להם ליד הרכב
(צילום המחשה: canva)

לפי כתב אישום שהוגש בימים האחרונים לבית המשפט, הסיפור היה רחוק מלהסתיים. נראה שגם השיחה הנחרצת עם בת זוגו לשעבר לא ריפתה את ידיו, והאקס המשיך לעקוב אחריהם. השניים, לפי התוכנית, המשיכו ברכב אחד ליס פלאנט, נכנסו לראות סרט, אך כאשר יצאו החוצה הופתעו לגלות שהוא מחכה להם בחוץ.
איך הוא ידע היכן הם? בדיעבד התברר כי הגבר הקנאי התקין בטלפון הנייד של בת זוגתו לשעבר תוכנת מעקב מבלי ידיעתה. כך המשיך לעקוב אחריהם במהלך הלילה.
בני הזוג ניסו להתחמק ממנו, נכנסו לרכב ומיהרו לנסוע, אך הוא דלק בעקבותיהם, התנגש ברכבם בכוונה, וכאשר נאלצו לעצור, יצא מרכבו והחל לתקוף את הבחור באגרופיו.
הדייט הסיוטי הסתיים במעצר של בן הזוג לשעבר שכעת מואשם באיומים, ניסיון לתקיפה סתם, פגיעה בפרטיות ונהיגה פוחזת של רכב.