משפחתו של לוחם גבעתי סמ"ר שי ארווס ז"ל, החלה בגיוס המונים כדי להכניס ספר תורה לזכרו, לאחר שנפל בקרב בצפון רצועת עזה באסון הנמ"ר בסוף אוקטובר.
2 צפייה בגלריה
סמ"ר שי ארווס ז"ל
סמ"ר שי ארווס ז"ל
"ילד לתפארת מדינת ישראל". שי ארווס ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
שי, בנם של זהבה ורפאל ארווס, היה בן 20 במותו. הוא בוגר בתי הספר תבור ואורט חולון. מלבד הוריו, הוא הותיר אחריו ארבעה אחים.
מיד עם היוודע דבר מותו, אמו סיפרה עליו בכאב: "הוא הילד הקטן שלנו, ילד לתפארת מדינת ישראל. הוא היה הולך לניצולות שואה לעזור להן גם בחופשות מהצבא, וזכה גם בהצטיינות בצבא על פועלו שם. לפני חודש וחצי חיתנו את אחיו והוא רקד ושמח, עזר בהכל. הוא היה ילד, נכד, דוד ואחיין טוב ואהוב".

קראו גם:

אמו סיפרה שאהבתו הגדולה בחיים, מלבד הצבא, הייתה האפייה: "הוא היה עושה עוגות ראווה. עוגות עם קומות. כל האחיינים שלו ביקשו ממנו שיכין להם כאלה לימי ההולדת שלהם. אני מאמינה שאם הוא לא היה נהרג, הוא היה פותח מאפייה.

2 צפייה בגלריה
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

השבוע פתחה משפחתו דף לתרומות במטרה להגיע אל הסכום הרצוי ולהצליח להגיע אל היעד: הכנסת ספר תורה על שמו של שי.
בעמוד ה־Giveback לגיוס התרומות להכנסת הספר, נכתב: "שי היה ילד של אהבה אינסופית, ילד של נתינה אינסופית, תורם לחברה ללא גבולות, מתנדב בקהילה, ותמיד בצד הנותן והעוזר בצורה מוחלטת ואמיתית".

שי אוורס ז"ל, המשפחה רוצה להנציחו בספר תורה:
מימון המונים לזכר שי אוורס ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

שי, נכתב עוד בעמוד, התגייס לגבעתי באוגוסט 2021 והגשים את חלום חייו להילחם ולהגן על הארץ. "בימים הראשונים של הכניסה לרצועת עזה, שי נכנס ראשון עם עשרה מחבריו עם הנמ"ר של גבעתי, שם הם נלחמו בקרבות עזים. לאחר מספר ימים, שי וחבריו נהרגו מטיל נגד טנקים שפגע בנמר. "שי הגשים את חלום חייו, כמו שאמר: 'אני מוכן למות למען הארץ!'".
נכון לתחילת השבוע גיוס ההמונים הגיע ל־55 אחוזים מיעדו, בסך של כ־99 אלף שקלים מתוך 180 אלף שקלים.
רוצים לתרום? לחצו כאן