יום רגיל הסתיים בטרגדיה גדולה. יניב שמעון (שימי) קדוש (44) חזר מאימון בחדר הכושר, והחל להרגיש לא טוב. זמן קצר לאחר מכן עבר דום לב. בת זוגו וכוחות החירום ביצעו החייאה ונלחמו על חייו, אך ביום שישי האחרון הוא הלך לעולמו.
2 צפייה בגלריה
יניב שמעון קדוש ז"ל
יניב שמעון קדוש ז"ל
יניב שמעון קדוש ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
רבים מתושבי חולון מכירים את העסק המשפחתי הוותיק "האחים קדוש" לכלי עבודה ושירותי מנעולנות, ברחוב שנקר. אחד מעמודי התווך של העסק הזה היה יניב שמעון קדוש שהלך בשישי האחרון לעולמו בפתאומיות.
קדוש ז"ל בן 44 בלבד, בנם של שמחה סופי ודוד קדוש, ואב לשלושה. הוא בוגר תיכון ואולפנה חמ"ד יבנה חולון, ועבד יחד עם אביו, דודו ובן דודו ב-"אחים קדוש" - עסק משפחתי ותיק שנים. מדובר בטרגדיה משפחתית שנייה ועצובה, לאחר שבנו הבכור של קדוש ז"ל נפטר לפני שנתיים וחצי, כשהיה בן 16 וחצי בלבד.
בת זוגו בחמש השנים האחרונות, ויקי ריבקוב מספרת בכאב: "שימי היה אדם בריא לחלוטין. ביום שלישי הוא חזר הביתה ואמר לי שהוא לא מרגיש לא טוב. אחרי כמה דקות הזמנתי אמבולנס, ופתאום הוא התמוטט לי מול העיניים. עשיתי לו החייאה עד שהגיע אמבולנס. יומיים הם נלחמו על חייו, אבל זה לא עזר. ביום שישי הוא נפטר".
ריבקוב מוסיפה ומספרת: "אין אנשים כאלה, זה אנשים מדור של פעם, שלא קיימים בעולם הזה. היה מלא נתינה, אושר ואהבה. הוא לא רק היה הבן זוג שלי, הוא היה החבר הכי טוב, אבא מושלם לילדים, והוא פשוט הגיע הביתה כדי למות לי בידיים. המבט האחרון שלו לא יוצא לי מהעיניים, כל כך נלחמתי. לא עצרתי לשנייה את ההחייאה הארורה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
רחוב שנקר
רחוב שנקר
כל תושבי רחוב שנקר בחולון הכירו אותו
(צילום: קובי קואנקס)

אורי קדוש, בן דודו וחברו הטוב, סופד לו: "יניב היה איש חסד גדול, אהב לעזור לכולם. אנחנו עדיין לא מעכלים את זה". חבר שהכיר את קדוש היטב מוסיף ומספר: "מ-7 באוקטובר הוא פרפר כדי לסייע למפונים ונזקקים. הוא היה בן אדם זהב, כואב הלב".
המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח, דגניה 2 בחולון.