אסתר חסון בת ה-85 הייתה עד לפני כשבוע אישה עצמאית ופעילה. היא נהגה ללכת לקאנטרי, להצגות ולסרטים. ביום שני ה-11 בספטמבר היא יצאה כהרגלה מביתה בנאות רחל, אבל במקום לחזור אליו היא פונתה באמבולנס אל בית החולים וולפסון.
2 צפייה בגלריה
אסתר חסון. מקום התאונה
אסתר חסון. מקום התאונה
אסתר חסון. זירת התאונה
(צילום: באדיבות המשפחה, גוגל מפות)
התאונה התרחשה סביב השעה 9:00 בבוקר בפינת הרחובות הופיין וזלמן ארן בחולון. חסון יצאה מביתה עם בן זוגה כדי לרכוש תרופות בבית המרקחת של קופת חולים מכבי. כאשר החלה לחצות את הכביש, הגיע ככל הנראה רכב ופגע בה.

קראו גם:

חסון נמצאה מספר מטרים משם כשהיא מוטלת על הכביש. בן זוגה, שהוא כבד שמיעה, לא שמע או ראה דבר. אולם אדם זר התקשר למוקד מד"א שהגיע בשעה 09:15 ופינה אותה לבית החולים וולפסון. מאז, מתקשה חסון להתאושש. היא סובלת מחבלות קשות בכל גופה, רגל, יד ולסת שבורה, ודימום בראש.

2 צפייה בגלריה
אסתר חסון. אחרי התאונה
אסתר חסון. אחרי התאונה
אסתר חסון אחרי התאונה. המצב קשה
(צילום: באדיבות המשפחה)

לתאונה לא היו עדי ראייה, ונראה שהנהג או הנהגת לא עצרו על מנת להגיש עזרה. מאז מנסה המשטרה לאתר מצלמות רחוב, והמשפחה מחפשת אחר נהגים שיתכן וצילמו ברכביהם את התאונה.
נכדתה של חסון, אופיר שטילמן, השוהה ליד מיטת סבתא בבית החולים, בשיחה עם "מיינט חולון" מספרת: "אנחנו רוצים למצוא את הנהג שפגע בה בחוזקה ופגע בה קשות. היא כרגע במצב ממש קשה. יום ככה ויום ככה. זה לא יציב עדין". עוד היא מוסיפה ואומרת: "אני רוצה שנגיע לנהג הדורס! שישלם על מה שעשה!".
כעת מקווה המשפחה שבעקבות הפרסום יהיה מי שיספר להם ולמשטרה עוד פרטים, וכך יוכלו גם להגיע למי שפצע את סבתם וברח מהמקום.