התושבים הקשישים ו-וותיקי העיר שוב עומדים להיפגע. במסגרת קיצוצים שעורך בנק הפועלים, נודע ל"מיינט חולון" כי בקרוב מאוד ייסגר הסניף שבמרכז המסחרי. הסניף משרת קרוב ל-40,000 תושבים, ובהם חלק ניכר מתושבי בית האבות "משען" הסמוך.
2 צפייה בגלריה
סניף הבנק שעומד להיסגר בקרית שרת
סניף הבנק שעומד להיסגר בקרית שרת
סניף הבנק שעומד להיסגר בקרית שרת
(צילום: פרטי)
שמעון ראובני (81), המתגורר סמוך לסניף ברחוב ששת הימים, מספר ל"מיינט חולון" על הקושי שעומד להיווצר: "אני מגיע לסניף הזה קרוב ל-30 שנה, אולי יותר. אני משתמש בזה כדי למשוך כסף למטפלת של אשתי, כמו גם כדי לקנות מצרכים בסופרמרקט. אני לא יודע להשתמש בטלפון כמו הנכדים שלי. איך אני אמור עכשיו ללכת לסניף בצד האחר של חולון? זה שערוריה מה שקורה פה, אני ממש לא יודע מה נעשה".

קראו גם:

לאחר היוודע דבר הסגירה העתידית פנה חבר מועצת העיר המתמודד לראשות העיר, יעקב מזרחי, למנכ"ל בנק הפועלים על מנת למנוע את סגירת הסניף, אך נראה כי ההחלטה כבר סגורה וחתומה. את המחיר ישלמו, כמו תמיד התושבים החלשים ביותר.

2 צפייה בגלריה
סניף הבנק שעומד להיסגר בקרית שרת
סניף הבנק שעומד להיסגר בקרית שרת
בקרוב ייסגר. "אני לא יודע מה נעשה עכשיו"
(צילום: פרטי)

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "בעוד כשלושה חודשים סניף "ששת הימים" צפוי להתמזג לשלושת סניפי הבנק האחרים בעיר חולון, המעניקים שירות בנוסף למרכז שירותי מזומנים ייעודי הפועל בעיר. הודעה רשמית תישלח ללקוחותינו כחודשיים לפני המיזוג והם יוכלו להחליט לאן להעביר את חשבונם.
"במבנה הסניף יישארו מספר מכשירים אוטומטיים לשירות עצמי המאפשרים לבצע מגוון פעולות בנקאיות ובהם משיכת והפקדת מזומנים ושיקים בכל שעות היממה. בנוסף, לבית האבות "משען" בעיר מגיע סניף נייד שמעניק שירות בנקאי ושירותי קופה במזומנים.
"הבנק ממשיך לעמוד לרשות לקוחותיו גם במוקד הטלפוני של פועלים בטלפון במספר 2407*, ובמוקד הייעודי שהוקם ללקוחותיו המבוגרים מעל גיל 65 במספר 2403*, וכן באתר האינטרנט ובאפליקציה. הפתרון המשולב יספק ללקוחות מעטפת שירות רחבה וגמישה שתאפשר להם להמשיך ולקבל את שירותי הבנק באופן מיטבי ולשביעות רצונם".