תושבים בשכונת תל גיבורים בחולון גילו בימים האחרונים שרכביהם רוססו בצבע. המקרים הראשונים אותרו על ידי צוות משמר העיר וכחלק מהסיורים השגרתיים שהם עורכים בשכונה. המתנדבים דיווחו על המקרה הראשון לבעל הרכב, והחליטו לתגבר סיורים בשכונה.
2 צפייה בגלריה
רכבים שנפגעו בתל גיבורים
רכבים שנפגעו בתל גיבורים
רכב שרוסס בצבע בתל גיבורים
(צילום: משמר העיר חולון)
לאחר אותו מקרה ראשון, שאף הובא לידיעת קבוצת המתנדבים, התברר שלא מדובר במקרה בודד, ותושבים נוספים דיווחו על ונדליזם לרכביהם.
מתנדב במשמר העיר שרכבו רוסס, סיפר: "בימים טעונים אלו, כל רעש וכל חבלה מקפיצה את כולם. כאשר דווח לי על ידי צוות אחר של משמר העיר על הנזק ברכב שלי, ירדתי למטה והייתי המום. אני לא יודע מי עשה את זה, ומה המניע שלו, אבל בטוח שבזכות תגבור האבטחה וכן מצלמות שהיו באזור בבתים של שכנים, נצליח להגיע אל האנשים. צר לי שבשעות קשות אלו לעם ישראל, יש מי שמוצא לנכון להזיק ולפגוע ברכוש הפרטי שלנו".

קראו גם:

גילי בר דוד, מנהלת חמ"ל משמר העיר: "מדובר במספר מקרים חמורים לרכוש של תושבים. אנו נדאג למנוע מקרים אלו בעתיד באמצעות הפעלת כוחות של מתנדבים גלויים וסמויים. כמו כן, מערך מצלמות של תושבים שונים ומצלמות כלי הרכב יוכלו לסייע לנו לאתר את המפגעים".

2 צפייה בגלריה
רכבים שנפגעו בתל גיבורים
רכבים שנפגעו בתל גיבורים
רכבים נוסף שרוסס בתל גיבורים
(צילום: משמר העיר חולון)

"משמר העיר מוכיח פעם נוספת את נחיצותו בשטח ובשכונות הן בימי מלחמה והן באירועי שגרה של שמירה על הרכוש הפרטי", מוסיפה בר דודו ופונה לציבור בבקשה: "אני מזמינה כל תושב שאכפת לו מהבית שלו, השכונה שלו והרכוש שלו להצטרף למשמר העיר ולקחת חלק בסיורי הערב והבוקר שלנו. אנחנו כאן להעניק לתושבים תחושת ביטחון תמידית".
משמר העיר מורכב ממאות תושבי חולון, והוא גוף אזרחי-פרטי אשר מאפשר לכל תושב להצטרף ולסייר בשכונה. המתנדבים מהווים מכפיל כוח אשר מחזק את תחושת הביטחון, לצד העבודה השוטפת של המשטרה, אגף הביטחון, הפיקוח והשיטור העירוני .