"שתיהן חדשות והן לא מסתדרות", אומרת אחת האמהות. "הורים מלווים שהלכו עם הגן להצגה סיפרו שהן לא מצליחות להסכים על שום דבר, אפילו לא על צורת ההולכה. בגן הן מתווכחות על כמויות האוכל בארוחה, את מסיבת חנוכה הסייעת בכלל לא הסכימה לקיים. רק בגלל מחאה של ההורים היא ויתרה ולפי מה שמספרים היא לא מרשה לגננת לתלות קישוטים על הקיר".
1 צפייה בגלריה
נשים רבות
נשים רבות
"לא מרשה לגננת לתלות קישוטים על הקיר"
( צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם:
במינהל החינוך בעיריית חולון ניסו ליישב את הסכסוך ולטענת ההורים הציעו לצוות לתקשר באמצעות פתקים, מהלך שגם הוא כשל והסתיים בוויכוח קולני לעיני הילדים ההמומים, כאשר לטענת ההורים הילדים אף צפו בגננת האהובה פורצת בבכי.
לאחרונה פנו ההורים למינהל החינוך וביקשו כי הגננת תישאר ואילו הסייעת תעזוב, אך כיוון שהסייעת מועסקת של חברת "מוסדות", היפנו אותם מהעירייה לחברה העירונית שנדרשת לפתור את המצב.
"מדובר בילדים שמהיום הראשון שלהם במערכת החינוך מתמודדים עם בידודים וסגרים", אומרת אם נוספת. "עד שסוף כל סוף יש קצת שגרה, אנחנו לא רואים טיפת התקדמות. אנחנו בכלל לא מצפים להכנה ראויה לכיתה א', כי הילדים כל הזמן חשופים למריבות וככה אי־אפשר ללמוד. לצערנו הבנו שהגננת מתכוונת לעזוב, למרות שההורים הבהירו שהם מעדיפים שהיא תישאר והסייעת תעזוב, כי לילדים יש קשר חם עם הגננת. אנחנו מאוד חוששים לאבד אותה ולמצוא את עצמנו עם גננת לא מוכרת שגם כן תריב עם הסייעת".
מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר הן בגננת והן בסייעת ותיקות ומוערכות. למעט קומץ הורים שהתלוננו, הסייעת זוכה להערכת רוב ההורים בגן ואף קיבלה שבחים מהגננת הקודמת שאיתה עבדה. לאור התלונות הנושא נמצא בטיפול של הפיקוח על גני הילדים במשרד החינוך ואגף גני הילדים בעיריית חולון, המסייעים לצוות הגן לפעול במשותף".
כל העדכונים - חדשות חולון