למי שייך האופנוע? מספר חודשים מנסה המשטרה למצוא את הבעלים של אופנוע שננטש בנסיבות מסתוריות בלב העיר חולון. אם הבעלים לא ימצא כלי הרכב יושמד.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה
(צילום המחשה: רועי אלמן)
לרוב פונים תושבים לבית המשפט בבקשה לקבל לחזקתם חפץ שהוחרם במהלך חקירה משטרתית כיוון שהיה מעורב באירוע, אך הפעם נדרש בית המשפט השלום בתל אביב להתמודד עם אירוע מעט שונה. מרחב איילון פנה לבית המשפט בבקשה להשמיד אופנוע, הסיבה לכך היא שאף אחד לא מעוניין בכלי הרכב.
תחילתו של המקרה בחודש אוקטובר, עוברי אורח הזעיקו את המשטרה לאחר שראו אופנוע שבור ופרוץ ברחוב רבינוביץ בחולון. צוות סיור שהגיע למקום יצר קשר עם הבעלים הרשומים על פי לוחית הרישוי, אך הוא סיפר להם כי האופנוע שלו נמצא עימו וכי לפני מספר חודשים הוא אכן נגנב ממנו, האיש הגיש תלונה במשטרה והאופנוע אותר והושב לו אך ללא לוחית הרישוי שכלל הנראה נגנבה ממנו.
קראו גם:
השוטרים לא מיהרו להתייאש, בדיקת השלדה של האופנוע העלתה כי הוא שייך למאפייה באור יהודה, השוטרים יצרו קשר עם הבעלים וזה סיפר להם כי הוא מכר את העסק לפני למעלה משנה ויחד איתו את כל הציוד, ככל הנראה גם את האופנועים ששימשו אותו למשלוחים.
צוות סיור של מרחב איילון פנה למאפיה ושוחח עם הבעלים החדש אך זה הכחיש את הטענה ואמר כי מעולם לא רכש אופנועים. שוב ניסו השוטרים להציע לבעל המאפייה הקודם לקבל לרשותו את האופנוע אך זה התנער ממנו ובהיעדר אדם שיבקש את כלי הרכב נאלצת המשטרה לבקש מבית המשפט לאפשר לה להשמיד אותו.
כל העדכונים - חדשות חולון