מערכת הגשמים הסוערות כבר גרמה ללא מעט הצפות בארץ והחשש הגדול הוא שגם בחולון יגרמו נזקים. ניסיון העבר מלמד שיש מספר מקומות בעיר שבהם מומלץ להיכנס כבר עכשיו לכוננות דלי וסמרטוט.
1 צפייה בגלריה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"מיינט חולון" מציג את רשימת המקומות המועדים להצפות ביום גשום בעיר:
כיכר סטרומה בהצטלבות הרחובות הנרייטה סולד, אחד במאי, דב הוז וסוקולוב
רחוב רחבעם זאבי 17- 24
רחובות דובנוב ויעבץ
רחוב יוחאי בן נון, במקטע שבין יגאל ידין וגאולים
רחוב החופר 34
רחוב גולומב 22
כיכר הלוחמים ליד הקאנטרי
רחוב העלייה השנייה 2
רחוב ההסתדרות 117
תמנע- מתחם רמי לוי
רחוב פרופסור שור פינת הפלד
רחוב ראובן ברקת פינת הופין
בית הספר גולדה
רחוב הפלד 4
רחוב הרוקמים מול תחנת כיבוי אש
קראו גם:
כיבוי אש חולון – בת ים שמיפה את הרשימה קורא לתושבים לנקוט בזהירות ולהימנע מקרבה למקומות מוצפים.
בשירות המטאורולוגי מתריעים מפני גשמים כבדים, סופות רעמים ואף שיטפונות, על כן אין פלא כי תושבים רבים חוששים וקוראים לעירייה לנקוט משנה זהירות ולהיערך למצב מבעוד מועד. "בשנה שעברה נתקעתי עם הרכב במתחם תמנע, זה היה סיוט" סיפר תושב העיר, דרור לוי, "זה מגוחך שבכל שנה אותם מקומות מוצפים ושום דבר לא משתנה. שאנשים לפחות ישננו את הרשימה וידעו מאיפה להתרחק".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הצפות ניקוז הן נגזרת של עוצמת משקעים נקודתית בזמן קצר ולכן לא ניתן למנוע לחלוטין הצפות אלא רק להיערך ובמקרה של אירוע הצפה -  לפעול לצמצום משך ההצפה והנזקים שעלולים להיגרם. עיריית חולון מבצעת לאורך כל השנה פרויקטי ניקוז משמעותיים ושיפורים מקומיים בעיר.
"בנוסף, מבצעת העירייה לפני כל חורף היערכות הכוללת: תדריך עירוני מפורט עם כלל בעלי התפקידים, ניקוי קולטני הניקוז ושטיפת קווים בהתאם לצורך, גיזום עצים, ניקוי גגות מבני ציבור ועוד. לקראת כל אירוע גשם עפ"י התחזית, ישנו נוהל מפורט לכוננות ציוד מכני כבד, פריסת משאבות, עובדים כוננים לטיפול שוטף במקרה של הצפות, כונני מוקד, הסברה ועוד".
לעדכונים – חדשות חולון