הנציגה מחולון בתכנית הישרדות, ספיר קשתי מסכמת את שנת 2022 בפוסט שפרסמה בעמוד האינטסגרם שלה ובו הוסיפה סרטון מהרגע שבו פגשה לראשונה את אמה לאחר צילומי תכנית הישרדות.
3 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי
(צילום: מיכה לובטון)

"הרגע המשמעותי ביותר עבורי לשנת 2022 זהו הרגע שחזרתי לארץ אחרי המסע המשמעותי ביותר וראיתי את אמא שלי בריאה ושלמה ושהכל בסדר עם כולם גם כשאני לא רואה אותם".
בסרטון רואים את קשתי ואמה מתחבקות ובוכות, וקשתי מספרת לאמה מה היא עברה בתכנית אבל יותר מהכל היא מאושרת שוב להיות לצידם בישראל. "כשיצאתי להישרדות הבנתי שאני חייבת ״לשחרר שליטה״ ופעם אחת לדאוג ״לעצמי״, את הרגע שחזרתי לארץ לא אשכח לעולם.

3 צפייה בגלריה
ספיר קשתי ואמה מתחבקות אחרי תכנית הישרדות
ספיר קשתי ואמה מתחבקות אחרי תכנית הישרדות
ספיר קשתי ואמה מתחבקות אחרי תכנית הישרדות
(צילום מסך, עמוד האינסטגרם של ספיר קשתי)

"ימים שלמים שאת לא בבית, רחוקה, יום אחד שם הוא כמו נצח, מעבר לניתוק הממשי שאתה חווה, אתה מתמודד עם כלכך הרבה סיטואציות שמרחיקות ממך את האמת, את הבית.
"כשהייתי שם לא באמת ידעתי איזה יום היום או מה השעה באמת, הזמן לא זז, אתה מתרכז בקור, בחום, ברעב, בכוח פיזי, במחסור שינה, בכאב ולשרוד את המשחק, לקראת הניתוח של אמא שלי החלטתי לספור את הימים על עץ…. התפללתי לשלומה ושהיא תהיה בסדר.
"אין יום שלא חשבתי על המשפחה שלי, על החברות והחברים שלי - שזכיתי בהם והם מתנת חיי, על אנשים שבאמת אוהבים אותי ואני אותם, ברגעים הקשים שם פשוט נאחזתי בהם גם כשלפעמים אפילו שכחתי איך הם נראים כי הכל מעורפל כל כך, כשחזרתי לארץ אמא שלי, אבא שלי ואחי הגדול חיכו לי וגם פוני שלי (הפתיעו אותי גם עדן ויהונתן) ואח״כ כל החברים הגיעו למוטי זה היה היום הכי משמח שלי, שליו ומספק - 2022 הייתה לי בית, הייתה חוויה טובה, שמחה, טראומתית וקשה, אבל היא לימדה אותי מה הדברים החשובים באמת".
ספיר קשתי, יועצת החיטוב ועיצוב הגוף, דוגמנית מצליחה ובוגרת תואר במשפטים מהעיר חולון משתתפת בתכנית הישרדות. רגע לפני שידור תכנית הריאליטי, היא סיפרה בעמוד האינסטגרם שלה על הקושי לעזוב את המשפחה, החברים ואת אמה שחלתה באותה תקופה. "אמא שלי הסתכלה עליי דומעת כשראתה שאני מאוד מתלבטת ואמרה לי 'תעשי סוף סוף משהו בשביל עצמך'. מלא חששות צפו, האם אני בגיל המתאים? האם אני אסתדר עם הבעיות הרפואיות שיש לי? האם יהיו לי אנשים שאני יאהב ויאהבו אותי? האם הכל יהיה רגיל כשאחזור עם המשפחה, עם החברים? הפחד תקף אותי בכל יום, בכל שעה".

3 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי
(צילום מסך, רשת 13)

קשתי היא גם קרובת משפחתו של שחקן הכדורגל, תום קשתי שהורשע בתקיפת מאבטח. בן דודו, אלימלך קשתי גם כן היה באירוע תקיפת המאבטח. בנוסף, כוכבת הרשת פריסיליה קשתי הורשעה בדריסת קשיש, ריצתה מאסר על כך ויצאה מהכלא ועוררה סערה.
בפרק הראשון אמרה קשתי על שם משפחתה: "הגיע הזמן שיפסיקו לשפוט כשרואים את המילה קשתי. זה קשה לי, זה כואב לי, זה לא נעים לי. משפחת קשתי היא משפחה מדהימה, וטובה ומהממת. היו אנשים בה שיצאו בתקשורת בפן כזה או אחר. לי קוראים ספיר, ואני בן אדם בפני עצמי ואני באתי לפה גם שיכירו אותי זה בסך הכל שם משפחה. זה בסך הכל אנשים שלא קשורים אליי. אני מאחלת להם את כל הטוב שבעולם אבל זה לא קשור בי". דברים אלו עוררו זעם בקרב קרובי משפחתה, תום ופריסליה קשתי.

קראו גם:

קשתי שובצה לשבט בייביאין יחד עם דורין דותן–פרקש, גיא שיקר, קייסי זפטה, אלית מוסאיוף, מאיה קיי, סהר כהן ושני השורדים שהודחו - נבו שמיר ומאור שושן. השבט כאמור הפסיד בשתי משימות החסינות והפרס בפרקים האחרונים ששודרו ועל כן הודחו שני חברי השבט.