נציגה שנייה לעיר חולון בהישרדות: תכירו את אלית מוסאיוף בת 52 מחולון, נשואה ליוסי ואם לשלושה משתתפת בתכנית הישרדות. כאמור לעיר חולון יש נציגה נוספת - יועצת החיטוב והדוגמנית, ספיר קשתי.
2 צפייה בגלריה
אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף
(צילום מסך, רשת 13)

אלית עבדה עד לא מזמן כמזכירה רפואית והיא המתמודדת הכי מבוגרת העונה. למרבה ההפתעה לאלית יש גם אחות תאומה בשם סיגלית והיא מגיעה להישרדות כדי להוכיח לכולם שגם מבוגרים יכולים לעשות הכל.
בפוסט שהעלתה לפייסבוק רגע לפני התכנית סיפרה כי רגע לפני האודישן להישרדות ובעקבות מגיפת הקורונה, המנהל שלה בעבודתה נאלץ לפטר אותה. "אני לא מאמינה שזה קורה לי והדמעות יורדות ללא הפסקה. כנראה שההוא שם למעלה, שאני מטורפת עליו, החליט או יותר נכון ידע שזה בדיוק מה שצריך לקרות.

2 צפייה בגלריה
אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף
(צילום מסך, רשת 13)

"וכך בדרכי לאודישן, בזמן שאני בוכה את נשמתי לבעלי יוסי בטלפון על הפיטורין, תוהה מה יקרה איתי עכשיו ובוכה. יוסי מדבר, מנחם, מכיל. ואז, נשמע שיר ברדיו שהפזמון שלו אומר בדיוק את מה שהייתי צריכה לשמוע: באותה שנייה ממש הבנתי שההוא שם למעלה סימן לי נתן לי את אישורו! וכך אני אלית בת 52 החלטתי שזה שלי. חלום חיי הולך להתגשם ושום דבר בעולם לא ימנע את זה ממני. והפעם הקארמה הייתה לצידי. הכל זרם, הכל הלך טוב. אודישן ואחרי יומיים עוד אודישן ומהון להון שלושה שבועות אחרי הייתי כבר על הטיסה לפיליפינים! וכך התחיל המסע המופלא של חיי".

קראו גם:

ולסיום היא מבקשת להעביר מסר: "רק עוד מילה אחת. לכל הנשים בגילי שחושבות שעבר זמננו, אנחנו כבר בגיל השלישי או וואט אבר. שאיך אפשר? ומה אפשר? ולמה? ואיך? תדענה בנות - שאין גיל לחלומות! אין גיל לתשוקה! אין גיל לאהבה! ואין גיל לכל דבר שרק תרצו".