היפייפיה מחולון בקרוב על המסך שלכם: יועצת החיטוב ועיצוב הגוף והדוגמנית, ספיר קשתי (30) מחולון תתמודד בתכנית 'הישרדות' שתתחיל את שידוריה בעוד כשבוע וחצי.
1 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי. בקרוב על המסך
(צילום מסך, רשת 13)

ספיר, סיימה תואר במשפטים בהצטיינות ויצאה בעבר עם שחקן הכדורגל ליאור לוי ובשבוע הבא היא תצטרף למשחק הכי קשוח בטלוויזיה. "בא לי שיכירו אותי כמו שאני, בלי דעות קדומות", אמרה קשתי לערוץ 13 רגע לפני תחילת צילומי התכנית.
לפני כארבע שנים, שמה של קשתי נקשר בעבר עם שמו של שחקן הכדורגל הברזילאי, ניימאר. לפי הפרסומים היא קיבלה ממנו הודעה בעמוד האינסטגרם והשניים החלו לנהל שיחות בוואסטאפ ואף שיחות וידאו. אבל, אז הרומן הוירטואלי נגדע, מאחר והכדורגלן המפורסם החליט לעשות פרסה ולחזור לחברה הקודמת שלו.
כיום קשתי מיוצגת על ידי הסוכנות של רוברטו בן שושן שמייצג רבים מיוצאי תכניות הריאליטי, ביניהם אליאב טעטי מהאח הגדול, מיכאל לוי מהכוכב הבא, וטאלנטים נוספים – כגון רותם סלע. בנוסף, כיום קשתי עובדת במשרד עורכי דין בתל אביב.


כדי להפסיק את המרוץ נגד הזמן, היא דואגת לתחזק את עמוד האינסטגרם שלה בתמונות מהטיולים בסיני, בדובאי ועוד. עוד לפני תחילת התכנית, קשתי רושמת הישג - 52.5 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם.



על הטיול בסיני לפני 4 חודשים היא כתבה: "צריך שקט. כל בן אדם מגיע לאיזושהי תקופה בחיים שהוא צריך שקט, שקט כשהוא לא בהכרח מאנשים, או מרעש, שקט שבא מבפנים, מנוחה לגוף, לנפש ולעשות חישוב מסלול מחדש.כולנו עוברים תקופות, טובות וכאלו שפחות, הגדולה היא לדעת מתי צריך לעשות משהו בשביל עצמך - ולקבל שקט.


"אז נסענו לסיני, אומנם לשלושה ימים קצרים בלבד, בלי קליטה ולחצים מיותרים, בלי מירוץ נגד הזמן, בלי נורמות וגם בלי יותר מידי תנאים - אבל קסם עצום וקיבלתי את מה שהגוף זקוק לו - מנוחה. והנה אני מתחברת לאווירת סיני". אז האם היא תמצא אהבה ושלווה בפיליפינים? נאלץ לחכות.