למרות המלחמה המתמשכת, מחכה לכם קיץ גדוש בפעילויות ובאירועים בחולון ובסביבה: מופעים, מגלשות קיץ, החלקה על הקרח, תיאטרון בובות, אקסטרים וגם מוזיקה טובה. קבלו את המדריך המתעדכן של כל אירועי הקיץ בחולון והאזור.
10 צפייה בגלריה
החופש הגדול מגיע לחולון. מה עושים עם הילדים?
החופש הגדול מגיע לחולון. מה עושים עם הילדים?
החופש הגדול מגיע לחולון. מה עושים עם הילדים?
(צילום המחשה: canva)

חגיגה בגינה

מוזמנים לקחת את הילדים, לאסוף גם את השכנים ולרדת לגינה הסמוכה לבית ושם, באווירה נעימה, ליהנות מהפעלות ומהצגות ללא תשלום.
לכל הפרטים לחצו כאן

תיאטרון בובות קיץ - לכל המשפחה


מרכז תיאטרון בובות מזמין אתכם באוגוסט לסיורים תיאטרליים משפחתיים במוזאון לאמנות תיאטרון הבובות. הבובה ג'ינג'ה ובובנאית ייקחו אתכם למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון מהארץ ומהעולם, יציגו עבורכם מופעים ‏קצרים וינחו אתכם בסדנת יצירה. הטבות לתושבי חולון. מגיל 4 ומעלה. משך הפעילות: כשעה וחצי, פעילות בקבוצות קטנות, מספר הכרטיסים מוגבל.

10 צפייה בגלריה
המוזיאון לתיאטרון בובות בחולון
המוזיאון לתיאטרון בובות בחולון
המוזיאון לתיאטרון בובות בחולון
(צילום: עיריית חולון)

שרים בעיר ללא תשלום


תושבי העיר מוזמנים לשיר ביחד במופעי שירה בציבור, ללא תשלום, שייערכו בימי רביעי בכיכר ויצמן ובמתחם גני הסיפור בקריית אילון (רחוב מוטה גור 15), החל מהשעה 19:30, במהלך החודשים יוני, יולי ואוגוסט.
לכל המידע לחצו כאן

שעות סיפור לילדים בספריות המדיטק


במהלך יולי ואוגוסט - המדיטק מציע שעות סיפור מהנות לקטנים: סיפורים מוכרים ואהובים מקבלים חיים וצבע. לכל הפרטים לחצו כאן

חוויות ופעילויות במרכזים הקהילתיים


מזמינים אתכם ליצור חוויות משותפות, לבלות זמן איכות ולהנעים את הקיץ ביחד: פטפוטי בוקר בשכונות, שיק שק שוק, חגיגה בגינה, מועדון הקובייה, רשת של כוכבים, ועוד מגוון גדול של פעילויות, סדנאות ואירועים לכל הגילים ברחבי העיר, ללא עלות או במחיר סמלי.

מופעי האנגר בהיכל הטוטו חולון


מגוון רחב של מופעים מוסיקליים בהאנגר היכל טוטו חולון, עם מיטב האומנים שביניהם: ארקדי דוכין ומיכה שטרית, ברי סחרוף, מרינה מקסימיליאן בלומין, התקווה6, טיפקס, קובי פרץ, מלך הקסטות מארח את מושיק עפיה ורינת בר, נועם חורב, יסמין מועלם ועוד.
המופעים יתקיימו בימים חמישי, שישי ושבת במהלך חודש אוגוסט.

קיץ 10 לכל המשפחה


במהלך הקיץ יתקיימו עשרות פעילויות לכל המשפחה והכל ב-10 שקלים למשתתף בסבסוד העירייה. מגוון פעילויות וסדנאות משותפות להורים ולילדים, סדנאות שהן שילוב של הנאה עם ערך מוסף של קשר, תקשורת וזמן איכותי ביחד: נגרות, "בונים יחסים", מיינדפולנס, הגנה עצמית, בישול, צילום, העצמה באמצעות דמיון מודרך, סטיילינג, לגו, יוגה, הנא/עה בתנועה לקטנטנים, משחקי קופסה לסבים ולסבתות עם הנכדים.
לכל הפרטים לחצו כאן

10 צפייה בגלריה
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
(צילום: סנאפ - המרכז החברתי לצילום)

פארק המים ימית 2000


עונת הרחצה בפארק המים ימית 2000 נפתחה, ובקרוב מגלשת קונוסים אבובים חדשה, שתתנשא לגובה של 12 מטרים. כמו כן, השנה הורחבו האזורים המוצלים ותוגברו מערכי האבטחה והניקיון. מה עוד? מגוון בריכות, 26 מגלשות מים ואטרקציות לילדים ביניהם מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות - היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות ועוד. רחוב מפרץ שלמה 66, חולון.פרטים נוספים: 03-6506500.
הנחה מיוחדת לחיילים ולחיילות בשירות חובה, משרתי ומשרתות השירות הלאומי, תושבי חולון:
כרטיסי כניסה לספארק המים ימית במחיר 10 שקלים בלבד לכרטיס. רכישת הכרטיסים תתקיים בתאריכים 31.7.24-9.6.24 בימים ראשון-חמישי, בשעות 20:00-10:00 במרכז הצעירים אליעזר (רח' בן-יהודה 18) ובמרכז הצעירים ג'סיקה (רח' ארבע ארצות 24) בהצגת תעודת חוגר/מתנדב ותעודה מזהה שכוללת כתובת מגורים. *יימכרו עד 3 כרטיסים לאדם עד גמר המלאי.

קראו גם:

10 צפייה בגלריה
(היכל הקרח חולון | צילום: קובי קואנקס)

קיץ 2024 ב-ice peaks היכל הקרח של ישראל בחולון


משתתפים בהגרלת 'נעל ההפתעות', מצלמים את התמונה הכיcool , נהנים מהופעות החלקה אמנותית ועוד. במהלך חודש יולי מי שיצלם את התמונה הכי מגניבה/מרגשת במתחם ויתייג עשרה חברים יוכל לזכות בעשרה כרטסי כניסה חינם לבילוי cool עם החברים.ות -המבקרים במתחם שירכשו כרטיס עליה לקרח, ויצטלמו ויתייגו את ההיכל, ייהנו מקרטיב חינם בימי חמישי של חודש יולי -במהלך חודש יולי יתקיימו מופעי החלקה אמנותית מרהיבים ללא תשלום נוסף.

10 צפייה בגלריה
מדיטק חולון
מדיטק חולון
מדיטק חולון
(צילום: קובי קואנקס)

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס


שלל פעילויות מגוונות לילדים ולכל המשפחה במהלך חודשי הקיץ יולי ואוגוסט. כמו כן, המוזיאון מציע הזדמנות לבקר בתערוכות הרצות במוזיאון: "השנה שהייתה 2023", "העולם בדרכי נעם" ו"נירמו ואלנבוגן מזהים תהליכים".
בין פעילויות הקיץ המתוכננות: 'ציור דמויות למתחילים' סדנת קומיקס עם ערן אביאני, זבנג לחופש הגדול - סדנה בהנחיית יוצר הקומיקס "זבנג" אורי פינק, מחנה קומיקס וחיות, מרתון לנוער בהנחיית מיטב יוצרי הקומיקס בארץ, סדנת קומיקס - "עולם בקטנה", סדנת איור וקריקטורה בהנחיית המאייר דודי שמאי, על דמויות והבעות בקומיקס ע"פ נעם נדב, סיור בהנחיית הקריקטוריסט יותם פישביין – "מדברים קריקטורה" וסיורים מודרכים לקהל הרחב. ויצמן 61 , חולון, טלפון: 03-6521849

Wipark - וואיפארק ישראל


נכון זה לא בחולון, אבל זה ממש במרחק נסיעה קצרה בבית מכבי ראשון לציון. אז אל תפספסו את האטרקציה הכי מטורפת של הקיץ: פארק האקסטרים של ישראל. החל מ-6.7 בבית מכבי ראשון לציון באולם ענקי, מקורה וממוזג.

10 צפייה בגלריה
 וואיפארק ישראל. האטרקציה של הקיץ
 וואיפארק ישראל. האטרקציה של הקיץ
וואיפארק ישראל. האטרקציה של הקיץ
(צילום: וואיפארק ישראל)

המיניונים מגיעים


מוכנים לשלושה ימים צהובים במיוחד? לרגל יציאת הסרט החדש של המיניונים "גנוב על החיים" הם עומדים להשתלט על מתחמי G CITY ראשון לציון.
מתי זה קורה?
3-4/7 ימים רביעי וחמישי
15:00-20:00
5/7 יום שישי
10:00-15:00
מה מחכה לכם?
עמדות איפור וקעקועי מיניונים, פינות יצירה, פינת צילום מטורפת, דמות מיניון שמחכה להצטלם איתכם, אז בואו ליהנות משלל פעילויות לכל המשפחה ללא עלות.

10 צפייה בגלריה
המיניונים משתלטיםס
המיניונים משתלטיםס
המיניונים משתלטיםס
(צילום מסך: G סיטי ראשל"צ)

המיניונים משתלטים גם על קניוני עופר


לכבוד הטירוף הצהוב של הקיץ, רשת קניוני עופר תקים מתחמי ענק של "מיניונים" ב-12 קניונים של הרשת ברחבי הארץ.
מה מחכה לכם? מתחמי ענק של "המיניונים" לפעילות יצירה לילדים. פעילויות היצירה הותאמות לקונספט המיניונים: עיצוב מחברות, עיצוב מעמד לכלי כתיבה, עיצוב מסכות פנים, עיצוב קופת חיסכון – והכל בהשראת הסרט החדש. כמו כן יוצבו בחלק מהמתחמים עמדות קעקועים של גנוב על החיים, עמדות איפור ועמדות צילום מגנטים.

10 צפייה בגלריה
מתחם המיניונים בקניוני עופר
מתחם המיניונים בקניוני עופר
מתחם המיניונים בקניוני עופר
(צילום: יח"צ)

המתחמים יעוצבו בהשראת הסרט, והם יפתחו לקהל הרחב בחופש הגדול למשך ארבעה ימים בלבד, החל מה 1 ליולי עד ה 4 ליולי.
שעות הפעילות: החל משעה 16.00 עד השעה 19.00, וזה קורה קניון עופר רחובות, מתחם בילו סנטר וגם בעופר הקריון, עופר גרנד קניון חיפה, עופר חדרה, עופר השרון, עופר רמת אביב, עופר מרום, עופר הקניון הגדול פ"ת, עופר סירקין פ"ת, עופר אדומים, עופר באר שבע.
הכניסה חופשית – ללא תשלום

קיץ של כוכבים בקניותר נס ציונה


מחפשים בילוי ממוזג בשילוב שופינג? הצגות ומופעים עם כוכבי ילדים, סדנאות, ופעילויות יצירה לכל המשפחה, כל זה מחכה לכם במהלך חודש יולי בעופר קניותר נס ציונה. הכניסה חופשית לכל האירועים והפעילויות – ללא תשלום
אירועי הקיץ ייערכו מידי יום שני ורביעי, במהלך חודש יולי בקניון:
ביום שני ה - 01.07.24 בשעה 17:00 סדנת עיצוב תיק קייצי.
ביום רביעי ה 03.7.24 מופע קסמים מרתק לכל המשפחה "איתי הקוסם".
ביום שני ה-08.07.24 בשעה 17:00 סדנא להכנת משקפיים בשילוב עם אביזרים מעניינים.
ביום רביעי ה-10.7.024 בשעה 17:30, מופע עם כוכבת הילדים "הילה הכל יכולה" מופע מרהיב וחינוכי המשלב רקדניות עוד הפתעות, בואו לגלות את הכוח האמיתי בלהגשים חלומות.
ביום שני ה 15.07.24 סדנת קישוטי קאפקייקס בצבעי הקשת.
ביום רביעי ה- 17.07.24 אפרתושקה ורקדניות, מופע לכל המשפחה המשלב את הקהל לריקודים והפעלה.
ביום שני ה-22.07.24 סדנא להכנת ועיצוב מטקות וכדורים לקיץ.
ביום רביעי ה-24.07.24 מופע לכל המשפחה כוכבי הילדים "שלומי וסתם", במופע מרתק לכל המשפחה.
ביום שני ה 29.7.24 סדנה להכנה ועיצוב עפיפון.
ביום רביעי ה 31.07.24 מופע "אוראל והרקדניות" מופע לכל המשפחה המשלב ריקודים וקסמים.

10 צפייה בגלריה
קניותר נס ציונה
קניותר נס ציונה
קניותר נס ציונה
(צילום: אסף לוי)

מרחבא לסטודנטים


מרכזי הצעירים מזמינים את הסטודנטים והסטודנטיות להגיע למרחבי הלמידה בתקופת בחינות הקיץ בסמסטר ב'. הסטודנטים יתרכזו בלימודים ובמבחנים ומרכזי הצעירים ידאגו לנשנושים ולפינוקים, אינטרנט WIFI, פינת קפה ועוד. השירות יינתן ללא תשלום. המרחבים יפעלו בתאריכים 30.6.24 - 25.7.24 במשך 7 ימים בשבוע: ימים א'-ה' בשעות 22:00-9:00 | ימי ו' בשעות 16:00-10:00 | ימי שבת בשעות 19:00-10:00.

אליעזר על הגג מציגים - מופעי קיץ


סדרת מופעי הקיץ של מרכזי הצעירים מציג: הופעות אינטימיות על הגג הכי שווה בעיר. 4.7.24 – דנה ברגר 11.7.24 – אדיר כץ 18.7.24 – אור כהן מחיר מסובסד לכרטיס: 50 שקל. מרכז הצעירים אליעזר, רחוב בן יהודה 18. * הכניסה מגיל 18 ומעלה.

10 צפייה בגלריה
יום האהבה בראשון לציון
יום האהבה בראשון לציון
אירועים מיוחדים ליום האהבה בחולון
(צילום המחשה: canva)

זוגיות על הבר


הרצאות בנושא זוגיות ואהבה עם מיטב המרצים באווירה קלילה. מזמינים אתכם ליהנות מסדרה של הרצאות עם מיטב המרצים בתחום הזוגיות: 26.6.24 – ד"ר ליאת יקיר: קיצור תולדות האהבה 3.7.24 – ד"ר לירז מרגלית- זוגיות, אהבה ויחסים בעידן הדיגיטלי. מרכז ג'סיקה, רחוב ארבע ארצות 24. בתשלום.

ט"ו באב: אירועים ליום האהבה בחולון


פיקניק רומנטי לזוגות האוהבים בט"ו באב בתאריכים 19-18 באוגוסט. לדייט רומנטי, עם ערכת פיקניק לזוגות האוהבים. מספר המקומות מוגבל.
Paintdate: ערב שכולו אהבה לכבוד ט"ו באב. 19.8.24 | יום שני | בשעה 19:00 | מרכז ג'סיקה מחיר: 100 שקל לזוג.
פורסם לראשונה: 08:21, 27.06.24