ארוחה חמה וביתית זה נעים ונחמד, אבל לפעמים רוצים לשבור שגרה או לחגוג אירוע משפחתי במסעדה קרובה לבית. מסעדות מישלן פחות יתאימו לקהל הצעיר שיש לו דרישות משלו, אז חיפשנו ומצאנו 5 מסעדות בחולון שהכי מתאימות לילדים ויש להן גם מנות שוות. שיהיה בתיאבון.
6 צפייה בגלריה
המסעדות הכי טובות לילדים בחולון
המסעדות הכי טובות לילדים בחולון
המסעדות הכי טובות לילדים בחולון
(צילום: יח"צ, אמיר סולומון, canva)

קפה גן סיפור


פינת חמד מושלמת שידידותית לכל המשפחה ובמיוחד לילדים. אפילו בעלי החיים שלכם יתקבלו שם בברכה. יש שם גם פתרונות קולינריים נהדרים לאלה שנמנעים מגלוטן או אוכלים רק צמחוני או טבעוני.
היתרון הגדול: המסעדה ממוקמת בלב ליבו של גן סיפור, מוקפת בשמונה גני סיפור לילדים, מדשאות וגן שעשועים גדול. אפשר לשבת בחוץ או בפנים.
המנות שהילדים יאהבו: בתפריט הבוקר (מוגש בשעות 8:00-12:00) תוכלו למצוא שקשוקות, פריטטה, עיג'ה ועוד מבחר מנות שיפתחו לכם את היום, ויש גם חביתה רגילה לילדים שלא רוצים ששום דבר אחר יתערבב להם בצלחת. תפריט הערב מוגש החל מ-12:00 ועד חצות, וכולל בין היתר מנות דג שונות ופסטות טריות (כן, גם פסטה ברוטב עגבניות, להיט הילדים), כריכים, סלטים ומנות אחרונות.
המקום עובד שבעה ימים בשבוע. מוטה גור 15, חולון, טלפון: 072-3360999 שלוחה 1.

6 צפייה בגלריה
קפה גן סיפור בחולון
קפה גן סיפור בחולון
קפה גן סיפור בחולון
(צילום: יח"צ)

קראו גם:

גורדוס


המבורגרים מוגזמים וקינוחים מגה מושחתים - זה הקטע של גורדוס, ובדיוק בגלל הקטע הזה נוהרים למסעדה אנשים שלא סופרים קלוריות, ובשביל ילדים הארוחות שם הן חלום שהתגשם.
היתרון הגדול: אין ילד שלא ימצא שם מה לאכול.
המנות שהילדים יאהבו: המבורגרים שתובלו בביסלי גריל, קינוח שנראה כמו הר ופלים עם רוטב שוקולד, גליליות שוקולד, שברי בראוניז, עוגיות אוראו, שטרויזל, קצפת בביצת שוקולד וגלידת קרם ברולה. אם עוד לא התעלפתם, חכו שתטעמו. לא רק לילדים.
המקום עובד שבעה ימים בשבוע. שד' ירושלים 222, חולון (פארק פרס), טלפון: 053-4273744

6 צפייה בגלריה
מסעדת גורדוס בחולון
מסעדת גורדוס בחולון
מסעדת גורדוס בחולון
(צילום: יח"צ)

סילו


אחת המסעדות הגדולות והמצליחות בעיר ויש סיבה לנהירה. זו מסעדה איטלקית בסגנון ים תיכוני, כך שאין סיכוי שהילדים לא ימצאו שם משהו טעים לאכול.
היתרון הגדול: המסעדה ממוקמת בפארק פרס בחולון, צופה אל האגם שבמרכז מתחם לה פארק, כך שלפני או אחרי הארוחה יש מקום ענק עבור הילדים להוציא בו אנרגיה, לטייל ולהשתולל.
המנות שהילדים יאהבו: התפריט גדול מאוד ומגוון, וארוחות הילדים כוללות פיצה, פסטה, שניצלונים וכמובן גלידה לקינוח. למבוגרים יש ארוחות עסקיות בצהריים וובראנץ' בשישי ובשבת.
שד' ירושלים 210, חולון (פארק פרס, מתחם לה פארק), טלפון: 03-5733315

6 צפייה בגלריה
מסעדת סילו בחולון
מסעדת סילו בחולון
מסעדת סילו בחולון
(צילום: יח"צ)

BBB חולון


מי לא מכיר את רשת הדיינרים הארצית שמעמידה את הקציצה האמריקנית במרכז הבמה, אבל בסניף החולוני לא מסתפקים בהמבורגרים, מה ששימח מאוד את הילדים בארוחה המשפחתית שלנו: יש גם שניצל!
היתרון הגדול: כרשת שמתמחה במזון שאהוב במיוחד על ילדים, הם מכירים היטב את הלקוחות הצעירים שלהם ודואגים להם גם לתעסוקה שתעביר להם את הזמן עד שיגיע האוכל. דפי צביעה וכמובן ערכת צבעים קטנה, חוברת משחקים שאפשר להוריד מהאתר שלהם והשוס הגדול: מנת הילדים מגיעה במשאית צבעונית שרבים מהילדים (אצלנו הם התעקשו למרות סימני הקטשופ) גם לוקחים איתם הביתה.
המנות שהילדים יאהבו: ברור שהמבורגר, ויש מגוון רחב של מנות ילדים שוות. חוץ מזה תמצאו גם שניצלים, פיש אנד צ'יפס ואפילו סטייק אנטריקוט לגדולים בחבורה. יש גם צמחוני ובלילה (אחרי 22:00) יש דילים שווים של המבורגרים ותוספות, המלצתנו שבשעות האלה תשאירו את הילדים לישון בבית, וקחו בייביסיטר.
הרוקמים 26, חולון (מתחם עזריאלי חולון), טלפון: 03-7696559

6 צפייה בגלריה
מסעדת BBB בחולון
מסעדת BBB בחולון
מסעדת BBB בחולון
(צילום: יח"צ)

מצו


להמלצה הזו צריך לגשת מעט בזהירות כי היא לא מתאימה לכל ילד, אלא יותר לאלה שמוכנים לטעום יותר משניצל ופסטה לבנה. היא חדשה יחסית בחולון וממוקמת ממש בלב פארק השדרה (בין שדרת המגדלים) בקרית אילון בחולון. תמצאו שם תפריט ים תיכוני-איטלקי, קפה, מאפים, פיצות נפוליטניות, פסטות טריות ועוד.

6 צפייה בגלריה
מסעדת מצו בחולון
מסעדת מצו בחולון
מסעדת מצו בחולון
(צילום: אמיר סולומון)

היתרון הגדול: המיקום שבלב השדרה, קרוב למתקנים ולדשא. הילדים יכולים לצאת להשתולל בחוץ בזמן שאתם מסיימים את הקפה והקינוח.
המנה שהילדים יאהבו: טוסט ילדים שמורכב מרוטב פיצה וגבינה צהובה, וכמובן כל סוגי הפסטות והפיצות. למבוגרים יש גם מנות גורמה מעודנות יותר (נסו את הפיצה בתוספת טרטופו פטריות וכמהין).
המקום פועל שבעה ימים בשבוע. היינץ כהן 5, חולון, טלפון: 054-6555355