נכון, אנחנו ממש קרובים לים, אבל לא תמיד יש חשק לחול ולפעמים גם מדוזות. הבריכות שכבר מוכנות לעונה הלוהטת, הן האפשרות הכי טובה לבילוי יום של כיף עם הילדים (או בלעדיהם). יצאנו לבדוק איזה בריכות יש לנו ליד הבית, מה מחכה לנו שם וגם כמה זה עולה.
11 צפייה בגלריה
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
(צילום: סנאפ - המרכז החברתי לצילום)

בריכות בחולון


ימית 2000 – ספארק המים (ממרכזי רשת Go On)


ספא ופארק מים (ספארק) הממוקם בדרום מזרח חולון, והוא למעשה פארק המים הגדול ביותר בישראל כיום. הספארק משתרע על פני שטח של 60,000 מ"ר, וכולל מגוון של פעילויות מים ואטרקציות לכל המשפחה, לקראת הקיץ נוספו אזורי ישיבה מוצלים, נוספו ושודרגו משטחי דשא. המקום מציע 26 מגלשות אקסטרים, מגוון בריכות (כולל גלים מקורה), בריכת פעוטות בסגנון טרופי, ספא מפנק (מגיל 18 ומעלה) הכולל חמש בריכות ג'קוזי, סאונות יבשות ורטובות, חמאם טורקי, מרפסת שיזוף ומנוחה.
מה עוד אפשר למצוא? אולם כושר חדיש ומתקדם הכולל מתחם אירובי עם מכשירים חדשים ומאובזר במסכים אישיים ומגוון רחב של חוגים לגוף ולנפש עם טובי המדריכים, מסעדה, מגרשי ספורט מכל הסוגים ומתחם "ספארקי" אירועים.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
מחיר מלא בכניסה בודדת למי שאינו תושב חולון עומד על 140 שקלים. ברכישה דרך האינטרנט המחיר יורד ל-105 שקלים ויש גם הטבות משפחתיות.
תושבי חולון, בהצגת תעודת זהות, זכאים במהלך חודשי הקיץ להנחה של 30 אחוז מהמחיר המלא, חיילים בסדיר זכאים להנחה קבועה בת כ-50% מהמחיר המלא.
בימית 2000 במהלך חודש יוני ובתאריכים​ 9-5 באוגוסט, ו-13-11 באוגוסט תושבי העיר יהיו זכאים למחיר כניסה מוזל של 50% ממחיר הכניסה המלא(בהצגת ת"ז וספח)
כתובת: מפרץ שלמה 66, חולון, טלפון: 1-700-506060

11 צפייה בגלריה
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
ימית 200 בחולון
(צילום: סנאפ - המרכז החברתי לצילום)

קראו גם:

קאנטרי חולון


קאנטרי חולון משתרע על-פני 70 דונם ומציע למנויים את מיטב המתקנים והפינוקים והכל במקום אחד. גאוות המקום היא בריכה קיצית אולימפית (50 מטרים אורכה), שפתוחה בחודשי יולי ואוגוסט, ובשאר חודשי השנה שעת הסגירה משתנה בהתאם לכמות האנשים ולמזג האוויר.
במקום גם בריכה מקורה ומחוממת חצי אולימפית (25 מטרים) המחולקת לשמונה מסלולי שחייה ופתוחה בכל ימות השנה, בריכת פעוטות מעוצבת (פתוחה בחודשים מאי עד אוקטובר), שני חדרי סאונה יבשה ורטובה לנשים ולגברים בנפרד ושתי בריכות ג’קוזי גדולות.

11 צפייה בגלריה
קאנטרי חולון
קאנטרי חולון
קאנטרי חולון
(צילום: באדיבות קאנטרי חולון)

מה עוד אפשר למצוא?
משחקייה חדישה ומעוצבת לגיל הרך (מיועדת לגילאי שנתיים עד שש), חדר כושר ייחודי לילדים, "אקשן קלאב" - מועדון לגילאי 6-14 עם משחקי שולחן ומשחקי ילדים וקונסולות Wii, חדר ספינינג, עשרה מגרשי טניס אספלט, ארבעה מגרשי קיר לאימון טניס אישי, ארבעה מגרשי כדורסל אספלט, שלושה מגרשי בדמינטון רשת מקוצרת, מגרש דשא כדורגל בגודל תקני (שערים גדולים 7×2), מתחם טניס שולחן חדשני עם עשרה שולחנות טניס מקצועיים, שני מגרשי כדורעף גודל תקני ומתקני שעשועים לילדים ברחבת הדשא.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
הכניסה לבריכה מיועדת בעיקר למנויים, והמחיר משתנה בהתאם לעונה ולמבצעים.
כתובת: הלוחמים 30, חולון, טלפון: 2234*

11 צפייה בגלריה
בריכת נפשונית
בריכת נפשונית
בריכת נפשונית
(צילום: באדיבות בריכת נפשונית )

נפשונית (ממרכזי רשת Go On)


הקאנטרי קלאב המקומי של שכונת קריית בן גוריון, קריית רבין ונאות בן גוריון. המקום מציע בריכה מקורה הפעילה כל השנה עם מספר מסלולי שחייה (מחוממת בחודשי החורף), בריכה חיצונית הפעילה בעונת הקיץ (מיום העצמאות ועד חודש אוקטובר), בריכת פעוטות, ספא מפנק הכולל סאונה רטובה וסאונה יבשה.
מה עוד אפשר למצוא?
חדר כושר משוכלל ומאובזר, מתחם נינג'ה פונקציונאלי, חוגי ילדים, חוגים למבוגרים ומגרשי ספורט מכל הסוגים.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
לתושבי חולון בלבד, בחודשים יוני-ספטמבר, בימים ראשון עד חמישי, לא כולל שישי, שבת וחג, בהצגת ספח תעודת זהות או כרטיס חוגר: מחיר כניסה לילד ולחייל בסדיר: 32 ש"ח, מחיר כניסה למבוגר: 45 ש"ח. ימי שישי שבת (לתושבי חולון) כרטיס כניסה - 81 ש"ח, כניסה לאזרח ותיק/נכה (בהצגת תעודה) - 77 ש"ח, חייל בסדיר (בהצגת חוגר בתוקף) - 45 ש"ח.
כתובת: גייצל קרסל 8, קרית בן גוריון, חולון, טלפון: 03-5521831

11 צפייה בגלריה
בריכה פרטית
בריכה פרטית
זה הזמן לבריכה, אבל כמה זה עולה לנו?
(צילום אילוסטרציה: canva)

בריזה (ממרכזי רשת Go On)


מרכז ספורט מתקדם הנפרש על 1,000 מ"ר, המציע בריכה מקורה הפעילה כל השנה עם מספר מסלולי שחייה (מחוממת בחודשי החורף), בריכה חיצונית הפעילה בעונת הקיץ (מיום העצמאות ועד חודש אוקטובר), בריכת פעוטות, ספא מפנק הכולל סאונה רטובה וסאונה יבשה, וכן קורסי שחייה ואימונים אישיים לכל הגילאים.
מה עוד אפשר למצוא? חדר כושר משוכלל ומאובזר, מתחם נינג'ה פונקציונאלי, חוגי ילדים, חוגים למבוגרים, ספינינג, זומבה, פילאטיס, פלדנקרייז, יוגה, בונה עצם, חוגי אירובי, ריקודים ועיצוב, חוגי קראטה, מגרשי ספורט מכל הסוגים, בריז'לה - מועדונית הילדים לגילאי 2-6 עם שפע אטרקציות ופעילות חדשות.
כמה עולה כרטיס לבריכה? הכניסה למנויים בלבד והמחירים משתנים בהתאם למבצעים.
כתובת: ראובן ברקת 9, חולון, טלפון: 03-5050580

11 צפייה בגלריה
בריכה אולימפית
בריכה אולימפית
בריכה חצי אולימפית. למנויים בלבד
(צילום: shutterstock)

קאנטרי קרית רבין


בקאנטרי תמצאו בריכה חצי אולימפית, מלתחות, מתנפחים וסאונות.
מה עוד אפשר למצוא?
חדר כושר מחודש, מגוון רחב של חוגי סטודיו, צ'יקונג טאי צ'י, ברידג' למתחילים ולמתקדמים, פילאטיס והתעמלות במים.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
הכניסה רק למנויים והמחיר משתנה בהתאם למבצעים.
כתובת: יצחק רבין 18, חולון, טלפון: 03-7260060

בריכות בבת ים


קאנטרי בת ים


מועדון הקאנטרי בת ים מציע למנוייו את מיטב המתקנים והפינוקים במקום אחד. גאוות המקום היא בריכה קיצית אולימפית (50 מטרים אורכה), שפתוחה מחודש מאי עד חודש אוקטובר. בימי שלישי וחמישי בחודשי יולי ואוגוסט ישנם גם שחיות ליליות עד השעה 22:00. במקום גם בריכה מקורה ומחוממת. שתי בריכות פעוטות חיצוניות מוצלות.

11 צפייה בגלריה
השחיינית נכנסה למצוקה
השחיינית נכנסה למצוקה
יש גם שחייה לילית
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)

מה עוד אפשר למצוא?
סאונה יבשה וסאונה רטובה פתוחה לנשים ולגברים, ג'קוזי, חדר כושר גדול ומרווח עם מכשירים חדישים ומסכי טלוויזיה וממירים אישיים, חדר ספינינג חדיש עם מיטב המדריכים המוסמכים, אולם ספורט, מתקני שעשועים לילדים ברחבת הדשא, ג'ימבורי (מיועד לילדים עד גיל 8) ומסעדה.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
הכניסה מיועדת בעיקרה למנויים. המחירים משתנים בהתאם למבצעים.
כתובת: מנחם בגין 1, בת ים, טלפון: 2234*

שימו לב לימים בהם הבריכה פועלת במתכונת של רחצה נפרדת לגברים ונשים:

11 צפייה בגלריה
רחצה נפרדת בקאנטרי בת ים
רחצה נפרדת בקאנטרי בת ים
רחצה נפרדת בקאנטרי בת ים
(צילום מסך: עיריית בת ים)

בריכת בורה בורה


בריכת שחייה לילדים ולמשפחות בבת ים הממוקמת על קו הים, בחוף הדרומי של טיילת בת ים. במתחם תוכלו להנות ממדשאות רחבות ומוצלות, נוף לים ובריכת שחייה חצי אולימפית. למשפחות קיימות ארבע בריכות פעוטות או לילדים המהוות יחד את בריכת הילדים הגדולה בישראל (יותר מ-200 מ"ר!). ארבעת הבריכות מוצלות ומתאימות לגילאי שנה ומעלה.

11 צפייה בגלריה
בורה בורה בת ים
בורה בורה בת ים
בורה בורה בת ים. ממש ליד הים
(צילום: באדיבות בורה בורה)

מה עוד אפשר למצוא? מזנון פתוח במחירים נוחים, וכמובן אפשר לקיים שם אירועים פרטיים, אירועי חברה, ימי כייף וגיבוש, כנסים, בר/ת מצווה, בריתות ומסיבות בריכה.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
כניסה חד פעמית 45 ש"ח (כולל כיסא)
שבת וחג – 59 ש"ח (כולל כיסא)
כרטיסיה של 12 כניסות – 450 ש"ח (לא כולל שבתות וחגים).
כתובת: בן גוריון 96 (מול מלון לאונרדו), בת ים, טלפון: 03-5544650


11 צפייה בגלריה
בריכה - תמונת פייסבוק
בריכה - תמונת פייסבוק
חלום של בריכה
(צילום המחשה: shutterstock)

בריכת סי פלוס


מועדון Seaplus מרשת המועדונים Great Shape הוא מתחם של 2,000 מ”ר המציע בריכת שחייה מקורה (25 מטרים) עם נוף לים, וזאת לצד סאונה יבשה ורטובה לגברים ונשים.
מה עוד אפשר למצוא?
אולם כושר חדיש וענק עם ציוד המתקדם והמשוכלל היום בענף אימוני רצועות ופונקציונליים, חדר פרטי לאימונים אימונים אישיים, מערכת חוגים עשירה ומגוונת, פעילות העשרה (הרצאות וסדנאות), אולם ספינינג אינטראקטיבי ואולם פילאטיס מכשירים גדול ומרווח.
כמה עולה כרטיס לבריכה?
הכניסה למנויי המועדון בלבד, המחירים משתנים בהתאם למבצעים.
כתובת: פרויקט סאנסט ביץ'. דרך בן גוריון 136, בת ים, טלפון: 077-3621525

11 צפייה בגלריה
בריכת עמידר בת ים
בריכת עמידר בת ים
בריכת עמידר בת ים
(צילום: באדיבות בריכת עמידר)

בבת ים קיימת בריכה נוספת, בריכת עמידר. זו בריכת שחיה לימודית, חצי אולימפית ומקורה, ושם גם מתאמני בני הנוער של "הפועל בת ים שחייה". מבדיקת "מיינט בת ים" עולה כי החל השנה זו רק בריכה לימודית לילדים מגיל חמש ומעלה. לא ניתן לרכוש כרטיסים ולהגיע לשחות עצמאית, אלא רק במסגרת קורסים שונים ללימודי שחייה. מחירי הקורס משתנים לפי גודל קבוצה, כמות נרשמים, גיל, ניסיון במים ועוד.
כתובת: השלושה 48, בת ים, טלפון: 03-6593381

***המחירים שצויינו בכתבה נכונים למועד פרסום הכתבה, ומבוססים על המחירונים באתרים הרשמיים של הבריכות. "מיינט" אינו אחראי לשינויי מחירים, שעות או מבצעים. יש לבדוק מול הבריכות עצמן לפני הגעה ***