מה קורה השבוע בחולון? איזה הופעות, שעות סיפור ופעילות מיוחדות יש לילדים? מה אסור למבוגרים לפספס? כמדי שבוע אספנו עבורכם את מיטב האירועים שמחכים לכם השבוע בחולון. אל תפספסו.
7 צפייה בגלריה
גיא הוכמן במופע הוקרה מיוחד
גיא הוכמן במופע הוקרה מיוחד
גיא הוכמן במופע הוקרה מיוחד
(צילום: יח"צ. מדיטק חולון)

יום ראשון, 16 ביוני


21:00 מופע של גיא הוכמן למשרתי המילואים, מדיטק חולון
משרתי ומשרות מילואים יקרים/ות, במסגרת חודש ההוקרה אנו מצדיעים לכם/ן ומפרגנים בהופעת סטנדאפ קורעת מצחוק של גיא הוכמן לכם ולבני/ות הזוג! המופע מיועד למשרתי מילואים (על סמך טופס 3010) שהם תושבי חולון בלבד (על סמך ת.ז/ רישיון נהיגה) ולבני/ות זוגם/ן. 20 שקל.

קראו גם:

יום שני, 17 ביוני


17:00 קופיף אבד ביער – שעת סיפור, ספרית המדיטק
תיאטרון "מספרים עם שרי" עם הסיפור קופיף אבד ביער, בהשראת "לקוף יש בעיה", מאת: ג'וליה דונלדסון. קופיף שובב איבד את אמא ביער, הוא פוגש את הפרפר החביב שמנסה לעזור לו למצוא את אמא שלו במסע מבולבל ומשעשע. האם בסוף ימצא הקוף את אמא? מחיר כרטיס 10 שקלים, מלווה בתשלום. טלפון: 1800-20-29-30.
19:30 לצאת מהחיידר - הרצאתו של שלמה ויצמן, אליעזר – מרכז הצעירים
לציון חודש הגאווה, מחלקת צעירים מזמינה להרצאתו של שלמה ויצמן, מתמודד "נינגה ישראל", שיספר את סיפור חייו המרתק. הדרך שהתחילה ב"חיידר" החרדי עם לימודי התורה והסתיימה בבאזר של הנינג'ה והיציאה מהארון, עברה באתגרים ונצחונות גדולים עוד יותר. ללא תשלום.

7 צפייה בגלריה
בוקר בשניים
בוקר בשניים
בוקר בשניים
(צילום: עיריית חולון)

יום שלישי, 18 ביוני


09:30 בוקר בשניים, ג'סיקה – מרכז הצעירים
אמא בחופשת לידה? פני זמן לעצמך ולבייבי שלך ובואי לבוקר של מפגש חברתי מעצים לאמהות אחרי לידה, ומפגש חברתי לבייבי. והפעם סדנה מהביס הראשון - סדנת טעימות ראשונות להורים לקטנטנים (מתאים לגילי 4-8 חודשים). הקניית הרגלי אכילה נכונים, מעבר למוצקים בשלב הטעימות בכיף. הסדנה ללא תשלום בשת"פ קופ"ח מכבי.
17:00 לאן נוסעת הרכבת - שעת סיפור לקטנטנים, ספריית קליין תל גיבורים
יפעת מתיאטרון "חוויה בעקבות סיפור" תספר לאן נוסעת הרכבת, על פי "ברכבת יושבת ארנבת" מאת: טובה שינברג. סיפור על טיול ברכבת של בובה, ארנבת, ילדה ושני חתולים. מחיר כרטיס 10 שקלים, מלווה בתשלום. טלפון: 1800-20-29-30.

7 צפייה בגלריה
ערב מונופול בג'סיקה
ערב מונופול בג'סיקה
ערב מונופול בג'סיקה
(צילום: עיריית חולון)

18:00 עם החבר'ה בג'סיקה - ערב מונופול, ג'סיקה - מרכז הצעירים
כולם מכירים מונופול! אבל מי מכיר מונופול חולון? לרגל חודש חולון, בואו להכיר את משחק הקופסה הידוע והמוכר כאשר הרחובות, אזורי הסחר, אזורי התרבות והספורט וכלל המקומות המוכרים והאהובים של העיר חולון. ההשתתפות מעל גיל 18. ללא תשלום.
20:30 מופע זמר: בין יוון לספרד, תיאטרון חולון
שירים קצביים, שמחים, מתוך הפולקלור היווני והספרדי, וגם נגיעות בטורקית. אנדרי אלין מבצע קטעים אינסטרומנטליים בלקניים. שירה ודרבוקה: אושי דאבן. בתשלום, 03-5023001.

יום רביעי, 19 ביוני


11:00 עצמאים בשטח, ג'סיקה – מרכז הצעירים
איך לשלב טכנולוגיה בעסק מהיום הראשון. בהרצאה נדבר על החשיבות בשילוב הטכנולוגיה בעסק שלנו - כבר מהיום הראשון לכל מי שמפחד מטכנולוגיה - נקבל סקירה על כלים חינמיים שקיימים בשוק ויכולים לעזור גם למי שהוא/היא ״טכנופוב/ית״ .נבין מהי אוטומציה עסקית (חסכון בזמן על משימות משעממות שחוזרות על עצמן), ונבין היכן בעסק ניתן לשלב אותה. ההשתתפות בפעילות ללא תשלום.

7 צפייה בגלריה
עצמאים בשטח במרכז ג'סיקה
עצמאים בשטח במרכז ג'סיקה
עצמאים בשטח במרכז ג'סיקה
(צילום: עיריית חולון)

יום חמישי, 20 ביוני


18:00 משקשקים לכם את האזרחות, בית העולה
כנס עירוני לחיילים משוחררים וכל המידע עם היציאה לאזרחות: סדנת קוקטיילים בה נטעם ונלמד להכין קוקטיילים שווים, עמדת זכויות מטעם האגף והקרן לחיילים משוחררים, ייעוצים פרטניים בנושאי: NLP, תעסוקה, קריירה, לימודים והשכלה גבוהה, הרצאת התנהלות כלכלית עם אלון גם זו לטובה - מתכנן פיננסי, בה נקבל כלים להתנהלות כלכלית נכונה עם היציאה לאזרחות, הרצאת ניהול קריירה, בה נקבל כלים להשתלבות בעולם העבודה עם היציאה לאזרחות שי שווה למשתתפים. האירוע ללא תשלום ומיועד לחיילים משוחררים (עד 5 שנים מהשחרור).

7 צפייה בגלריה
משקשקים לכם את האזרחות. אירוע משתחררים עירוני
משקשקים לכם את האזרחות. אירוע משתחררים עירוני
משקשקים לכם את האזרחות. אירוע משתחררים עירוני
(צילום: עיריית חולון)

יום שישי, 21 ביוני


10:00 התחקיר העיתונאי - שישי אקטואלי, ספרית המדיטק
מהאישה שהתלוננה נגד ראש העיר והביאה להדחתו ועד לדודה של התינוק האתיופי שנמסר לאימוץ. על סיכוני המקצוע וגם על נפלאותיו ועל הזכות האזרחית לבקר את מוסדות השלטון. מפגש בסדרה: שישי אקטואלי, מרצה: מירב בטיטו. 70 שקל. טלפון: 1800-20-29-30.

יום שבת, 22 ביוני


10:00 חנן הגנן – הצגת ילדים, מדיטק חולון
על פי ספרה האהוב של רינת הופר, הצגה לגילי 3 ומעלה. חנן הגנן מסתובב עם עגלת הפירות שלו ומכריז: "שסק משמש אפרסמון, קנו פירות באסימון, תפוז, מנגו פירות המון, בתוכם חבוי מטמון"!. סיון הקטנה שומעת אותו ומתמלאת סקרנות: מהו המטמון המסתורי שחנן שר עליו? מחיר כרטיס רגיל: 55 ש"ח | מחיר תושב חולון: 50 ₪. טלפון: 1800-20-29-30.

7 צפייה בגלריה
מיקמיק בחגיגת קיץ בלה פארק חולון
מיקמיק בחגיגת קיץ בלה פארק חולון
מיקמיק בחגיגת קיץ בלה פארק חולון
(צילום: יח"צ. לה פארק)

12:00 פעילות מקפיצה ומשגעת של מיקמיק כוכבת הילדים, לה פארק
פעילות מקפיצה ומשגעת של מיקמיק כוכבת הילדים ודינו הדינוזאור. הצטרפו למשחקים שירים, ריקודים, בובות מיוחדות ופרסים לכל הילדים. הכניסה חופשית.

7 צפייה בגלריה
יוחאי ספונדר. מגיע לחולון
יוחאי ספונדר. מגיע לחולון
יוחאי ספונדר. מגיע לחולון
(צילום: יח"צ)

21:30 מופע סטנד-אפ: יוחאי ספונדר, תיאטרון חולון
יוחאי ספונדר משתמש ביכולות הייחודיות שלו להגיד את האמת, על מנת להגיד לנו את האמת. סטנדאפ חכם ומופרע שעושה סדר בראש, מציג סגנון קומי נדיר. יכולת העל של ספונדר היא להשכיח לנו את צרות היומיום, על ידי כך שהוא מדבר עליהן. יוחאי מתאים את עצמו לכל סוג קהל, מופיע לכל הגילאים, עם ניסיון רב שנים. בתשלום, 03-5023001.