קצרו עוד אליפות. קבוצת התלמידות של תיכון "קציר" מחולון זכתה בגביע עשירי בתולדות בית הספר ואלופי התלמידים. זאת במסגרת משחקי הגמר של אליפות התיכוניים בכדוריד לשנת תשפ”ג, שהתקיימו בחמישי הקודם בראשון לציון. הבנות מחולון ששיחקו נגד נבחרת רוטברג מרמת השרון, ניצחו בתוצאה 34:26. לשחקנית המצטיינת נבחרה מישל בוחטיארוב מ'קציר', שקיבלה גביע מידי המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני, גיא דגן, וסמנכ”לית ומנהלת המחלקה לאירועי ספורט של התאחדות הספורט לבתי הספר, מיטל אנקונה.
1 צפייה בגלריה
כדוריד
כדוריד
אילוסטרציה
(שאטרסטוק)

לעומתם לקבוצת הבנים של 'קציר' היה ערב פחות מוצלח כשהתמודדו בגמר מול תיכון 'העמית' בראשון לציון כמו בשנה שעברה. גם הפעם היריבים מראשון לציון גברו עליהם (40:32), וזכו בגביע שני ברציפות, מספר 20 מאז ומעולם והרביעי בעשור האחרון. הקפטן של נבחרת 'העמית', יואב פלח, נבחר לשחקן מצטיין.
מנהל הנבחרת ורכז חינוך גופני ב'קציר' חולון, יובל קוז'יקרו סיכם: "הבנות רשמו הישג ענק לאחר שבמחצית הראשונה היו בפיגור גדול, הצליחו להפוך את הקערה ולנצח. אחד הגמרים המוזרים שהשתתפנו בהם, אבל כנראה זה כוחה של מסורת והצלחנו לזכות בפעם העשירית בליגת העל לתיכונים.

קראו גם:

"לגבי הבנים, ידענו שתיכון העמית פייבוריטים, אבל השחקנים והמאמנים נתנו הכל, עשו הכנה מעולה וזה דרכו של הספורט. כולי תקווה ששנה הבאה נצליח לעלות שלב נוסף. גאים בשחקנים. לסיכום, יום מרגש ומדהים עבר עלינו וכיף לראות את החיבור בין התלמידים והמורים במטרה משותפת - לדחוף אותנו לניצחון".