1 צפייה בגלריה
שחקני ירמיהו | צילום: קובי קואנקס
שחקני ירמיהו | צילום: קובי קואנקס
שחקני ירמיהו | צילום: קובי קואנקס
זה היה באויר בחודשים האחרונים ובשבוע האחרון קיבל גם את הגושפנקא הרשמית. בשנים האחרונות מחלקת הנוער של אגודת ספורט א.ס מור חולון פעלה כעמותה עצמאית על שם קהילתי חולון. העמותה שהוקמה לפני שלוש שנים בלבד, הפכה תוך זמן קצר לאחת מקבוצות הילדים הפופולריות בעיר כשמשכה אלייה מדי עונה, מאות ילדים גם על חשבון הקבוצות הוותיקות כמו עוצמה וצפרירים חולון ומכבי בת ים.
קבוצת הילדים והנוער שמתאמנת בקריית הספורט מונה למעלה מ-350 ילדים ב-11 קבוצות ונחשבת לאחת מקבוצות הילדים והנוער המועדפות בעיר בעונות הרישומים האחרונות. ובתקופה האחרונה, נוכח כישלון קבוצת הבוגרים של מור (שקמה על חורבותיה של לזרוס ההיסטורית) הייתה הדבר היקר ביותר שהיה למועדון הצנוע להציע.
אחרי אי הסכמות בין יו"ר עמותת קהילתי חולון ליו"ר מור חולון דדה אלגרבלי וריבוי חילוקי דעות, הוחלט סופית על הפרדת כוחות. כל זאת למרות שבתחילה דובר על כך שמור חולון תקים מחלקת נוער וילדים ותתאחד עם ירמיהו.
בקבוצה הבכירה בעיר, בחרו ללכת עם המותג המצליח בשנים האחרונות ובכך תהיה להם לראשונה מחלקת ילדים ונוער לקבוצה המשחקת בליגה א'.
משמעות הדבר - דדה אלגרבלי ומור חולון יקימו את מחלקת הילדים והנוער מחדש ויחלו בגיוס ורישום שחקנים צעירים חדשים.
למיינט חולון נודע כי המהלך נרקם מאחורי הקלעים בחודשים האחרונים ועיריית חולון אישרה את המהלך באופן סופי. נכון לעכשיו, לעיר חולון, ממש כמו הקבוצות הבוגרות יהיו ארבע קבוצות ילדים ונוער (עוצמה חולון, צפרירים חולון, קהילתי ירמיהו חולון ומור חולון).
"ירמיהו חולון תשאר עמותה אחת עם שם אחד לכל דבר ועניין. הרעיון הוא על לבנות תשתית לקבוצות ילדים ונוער למועדון". סיפר איציק ששון, יו"ר יניב חולון על רעיון הקמת קבוצות נוער וילדים למועדון.
"המהלך יהפוך אותנו למחלקת הנוער הבכירה בחולון ויתן לשחקני האגודה אופק התפתחותי ורוד ויעד לשאוף אליו", אומר יו"ר קהילתי חולון מני כהן למיינט. "החל מהעונה הקרובה הקבוצה תקרא: "מ.כ. קהילתי ירמיהו חולון. כמו כן, המחלקה חולקת לשתי חטיבות - צעירה ובוגרת.
"לכל חטיבה מונה מנהל מקצועי שילווה את הקבוצות בצמוד לתוכנית אימונים מובנת. בהמשך לשיפור המעטפת המקצועית, צורפו לצוות מאמני המחלקה, שני מאמני שוערים ומאמן כושר. כחלק משיתוף הפעולה עם הקבוצה הבוגרת שחקני האגודה יקבלו מנוי למשחקי מ.כ. ירמיהו בליגה א'".