דיירים בשכונת המפדה האזרחי בחולון בחרו לאחרונה במסגרת מכרז יזמים, בקבוצת אלמוג ו-Ewave Nadlan, לביצוע מיזם פינוי בינוי שיכלול בנייתן של כ-290 יחידות דיור.
2 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט בחולון
הדמיית הפרויקט בחולון
הדמיית הפרויקט בחולון
(הדמיה: קבוצת אלמוג ואיוויב נדל"ן pitom)

המתחם הממוקם בין הרחובות ד"ר נח קפלינסקי, יעבץ ופרופ' שור, משתרע על כשמונה דונמים, וכולל כיום שבעה בניינים ישנים בהם 60 דירות.
התכנית אשר מקודמת על ידי משרד האדריכלים מעוז פרייס כוללת את פינוי הדיירים, הריסת הבניינים הישנים ובנייה של בניינים חדשים בבנייה מרקמית ובבנייה גבוהה במקומם, בהם כ-290 יחידות דיור בתמהיל דירות מגוון (מספר סופי תלוי באישורה של הועדה המקומית לתכנון ובנייה).
במסגרת ההסכם, בעלי הדירות יזכו לקבל דירות גדולות ומשודרגות עם תוספת שטח ביחס לדירתם הקיימת כיום ובנוסף חניה תת קרקעית, מרפסת בגודל 12 מ"ר, ממ"ד ומחסן לכל דירה. את הדיירים ייצג בעסקה משרד עו"ד יהב ושות' ואת היזמים ייצג משרד שטיינמץ הרינג גורמן ושות'.
זהו מיזם משותף ראשון לקבוצת אלמוג ו-Ewave Nadlan, על פי החברות סך ההיקף הכספי המוערך של שיווק הדירות החדשות יסתכם בכ-550 מיליון שקלים.
שכונת מפדה אזרחי בחולון הוקמה בתחילת שנות ה-50 של המאה שעברה, ובראשיתה כללה כ-500 יחידות דיור צמודות קרקע בבתים דו-משפחתיים. בעשור שלאחר מכן, נבנו בנייני מגורים שיועדו לקליטת עולים שהתיישבו בחולון. כיום השכונה מאכלסת אלו לצד אלו וילות יוקרה ובנייני מגורים ותיקים המיועדים להתחדשות עירונית. השכונה צפויה לעבור שדרוג תחבורתי ולהתחבר לרשת הרכבת הקלה של גוש דן עם תחנה סמוכה שתיבנה במסגרת פרויקט הקו הירוק, ושעתיד לחבר בין ראשון לציון, חולון, תל אביב והרצליה.
בני שילון, מנכ"ל אלמוג 38, ציין "מדובר במיזם נדל"ני ראשון בו ישתפו פעולה שתי החברות - קבוצת אלמוג ו-Ewave Nadlan, שמצאו חיבור על בסיס דנ"א דומה, המביא מקצוענות וחדשנות לפרויקטים הנמצאים בבעלותן. אני בטוח שהניסיון שצברה קבוצת אלמוג בתחום ההתחדשות העירונית יחד עם יכולת הביצוע שלה, לצד הערכים והמקצוענות שתביא Ewave Nadlan והיכולות הפיננסיות והשיווקיות של שתי החברות, יתרמו רבות להצלחת הפרויקט המשותף".

2 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט בחולון
הדמיית הפרויקט בחולון
הדמיית הפרויקט בחולון
(הדמיה: קבוצת אלמוג ואיוויב נדל"ן pitom)

קראו גם:

יאיר זוהר, שותף מנהל התחדשות עירונית בחברת Ewave Nadlan, ציין כי "אנו מודים לתושבי המתחם על האמון אשר נתנו בנו ובקבוצת אלמוג. המטרה שהצבנו לפנינו בתכנון המתחם המחודש הייתה לשדרג בצורה דרמטית את איכות החיים של התושבים הוותיקים ולהביא להשבחה של הנכס שברשותם - זאת תוך שימור האופי האינטימי והשקט של סביבת המגורים. אנו מחויבים לפרויקט ולהצלחתו, ויחד עם שותפינו בקבוצת אלמוג נפעל ללא לאות לקידומו במהירות האפשרית".
קבוצת אלמוג, נמנית עם החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית וחתומה עד היום על קידומם של כ- 20 מתחמי פינוי-בינוי בהיקף של כ-15,000 יח"ד שנמצאים בשלבי ביצוע, תכנון ורישוי מתקדמים בערים: תל אביב- יפו, חיפה, פתח תקוה, יבנה, בת ים, חולון, באר יעקב, נתניה, ירושלים, אשקלון, מגדל העמק, רמת גן, נתיבות וטירת הכרמל.
קבוצת אלמוג מקדמת בימים אלו פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בעיר חולון ביניהם פרויקט ברחוב המעפילים 29-31, ברחוב גולומב 64, ברחוב ההסתדרות 122 בעיר וברחוב יוספטל 150-152.