אחרי שנעלמה מהרשתות, השורדת ספיר קשתי מחולון עלתה השבוע ללייב באינסטגרם שבו סיפרה על האשפוז הממושך בבית החולים בעקבות התקף כאבים בבטן.
2 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי
(צילום: אינסטגרם)

במשך שלושה שבועות היתה קשתי מאושפזת בעקבות כאבים חזקים שהדחיקה עוד מאז שחזרה מהריאליטי. "עברתי תהליך רפואי. עדיין לא מצאו מה יש לי", סיפרה השבוע וניסתה להסביר לאן נעלמה.
זה החל לדבריה באירוע בריאותי קשה: "לפני כשלושה שבועות קיבלתי התקף עז עד איבוד הכרה ומשם הובלתי לבית חולים, עברתי ניתוח חירום בבטן במשך שעתיים בתקווה לפתור את הבעיה אך גם זה ללא הצלחה. יש מצב שהיינו מאוד פזיזים בכניסה לחדר ניתוח בצורה כל כך מהירה, אבל החוסר אונים גובר על הכל ואיתו גם החוסר ודאות. נשארתי באישפוז עם הכאב שלשמו הגעתי וגם התאוששות מהניתוח (אבל כן, עדיין לא ידוע מה יש לי)".

2 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי
(צילום: אינסטגרם)

קשתי הדגישה: "תעריכו כל מה שיש לכם. אנחנו מתעסקים בשטויות ובדברים טפלים ומה שחשוב זה הבריאות שלנו. הגעתי למצב שלא יכולתי ללכת, לא יכולתי לאכול, לא יכולתי להתקלח.
"אני תמיד מודה על מה שיש אבל כשאתה עובר באמת משהו רע אתה עוד יותר מעריך את הטוב, את המשפחה שלי ואת הדברים הקטנים בעולם שגורמים לי להתרגש וכל מה שלא צריך להיות בחיים שלי הפך ללא רלוונטי.

קראו גם:

קשתי הוסיפה: "עברו כלכך הרבה מחשבות בזמן הזה, הרגשתי חוסר אונים ושבירה שאני לא מחוסנת, שאני אנושית, שאני מרגישה וחווה ועכשיו אני 'במוד החלש שלי', אבל הרמתי את עצמי ואני אומרת על הכל ברוך השם, שזה רק זה. אומרת לעצמי כמה זה בסדר להיות אנושית ולהרגיש וגם לדעת מתי 'ללכת צעד אחורה' - אבל לעולם לא להרים ידיים". החלמה מהירה!