חברת 'איקאה' מכריזה RECALL (החזרת מוצרים) על מנורות תקרה מדגם CALYPSO אשר נמכרו לאחר ה- 1 באוגוסט 2016, וזאת בשל הסיכון לנפילת חלקים מהאהיל.
1 צפייה בגלריה
אהילי הזכוכית שיש להחזיר | צילום מסך אתר 'איקאה'
אהילי הזכוכית שיש להחזיר | צילום מסך אתר 'איקאה'
אהילי הזכוכית שיש להחזיר | צילום מסך אתר 'איקאה'
לקוחות אשר רכשו את המנורה לאחר תאריך זה ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להסיר את המנורה ולהחזירה לאחת מחנויות 'איקאה' בנתניה, ראשל"צ, קרית אתא ובאר שבע.
ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.
ב'איקאה' מדגישים שהחברה מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות המוצרים, ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. אף על פי כן, נתקבלו מספר דיווחים על נפילת מחלקי זכוכית ובכדי למנוע מקרים נוספים, מתבקשים הלקוחות אשר ברשותם מנורה עם החותמת הרלוונטית להחזירה לחנות.
עוד מוסיפים בחברה שאת המנורה יש לפרק בזהירות, ולהסיר את האהיל בזמן שאוחזים באחת הזרועות המחזיקות את המנורה. לאחר מכן יש למשוך את הזרוע בעדינות. על גבי המנורה תופיע חותמת התאריך שיש לבדוק. רק לקוחות שרכשו את המוצר לאחר ה-1 באוגוסט 2016, מתבקשים לבצע פעולה זאת.
לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון 09-8928888 או לפנות לאנשי השירות בחנות.