מה לא יעשו יזמים כדי להשביע את רצונם של רוכשי דירות בתקופת קורונה? חברת אאורה ישראל השלימה את פרויקט ח-300 בחולון, הכולל בניין בן 13 קומות ובו 50 דירות. החברה זכתה במכרז על הקרקע ב-2015 בהתמחרות במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. היא התקשרה עם חלק מבעלי המגרש בעסקת קומבינציה, ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז.
1 צפייה בגלריה
הסרט שקישט את הבניין של אאורה
הסרט שקישט את הבניין של אאורה
הסרט שקישט את הבניין של אאורה
(צילום: יח"צ)
קראו גם:
בניגוד לרבים בענף, שהודיעו על עיכובים באיכלוס בשל מגיפת הקורונה, אאורה הצליחה להקדים בחודש את מסירת הדירות והחליטה להפתיע את הרוכשים. בניין המגורים, נעטף בסרט מתנה ענק שהקיף את הבניין כולו והזמינה את הדיירים, לקבלת המפתח. הסרט הואר בשעות הערב והפך למיצג ענק שהאיר את הרחוב כולו.
החברה פנתה כבר לספר השיאים של הגינס, כדי שתבדוק את המיצג במטרה שהוא ירשם כשיא גינס.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל אמר: "אנו שמחים על השלמת פרויקט ח-300 ונרגשים להתחל באכלוס הדירות. עמדנו בקצב שהגדרנו לעצמנו בפרויקט והוא נמסר לפני המועד לרוכשי הדירות. אנו מאמינים מאוד בעיר חולון – סימנו אותה כבר לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה כיום מספר פרויקטים בשכונות החדשות בעיר עם מאות יחידות דיור, מתוך אמונה כי הן מהוות מוקד משיכה ונחשבות לשכונות האטרקטיביות ביותר בחולון. העיר מספקת לתושביה שלל שירותים לחיי היומיום, מספקת חינוך ברמה".