חברת 'אאורה' ישראל מדווחת היום (ב') לבורסה לניירות ערך בת"א, על השלמת פרויקט ח-300 (קריית איילון) בחולון. החברה קיבלה מעיריית חולון טופס 4 (אישור אכלוס) לפרויקט ותחל באכלוס הדירות. כל הדירות בפרויקט נמכרו והפרויקט נמסר בזמן.
1 צפייה בגלריה
פרויקט ח-300 בחולון
פרויקט ח-300 בחולון
פרויקט ח-300 בחולון
(צילום: ברק ברינקר, אאורה)
פרויקט ח-300 כולל בניין בן 13 קומות ובו 50 דירות עם 5-6 חדרים, דירות גן דופלקס בנות 7 חדרים, ופנטהאוזים בני 6 חדרים. 'אאורה' זכתה במכרז על הקרקע ב-2015 בהתמחרות במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. החברה התקשרה עם חלק מבעלי המגרש בעסקת קומבינציה, ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז.
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, אמר השבוע: "אנו שמחים על השלמת פרויקט ח-300 ונרגשים להתחל באכלוס הדירות. עמדנו בקצב שהגדרנו לעצמנו בפרויקט והוא נמסר במועד לרוכשי הדירות. אנו מאמינים מאוד בעיר חולון – סימנו אותה כבר לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי.
"החברה יוזמת, מתכננת ומקימה כיום מספר פרויקטים בשכונות החדשות בעיר עם מאות יחידות דיור, מתוך אמונה כי הן מהוות מוקד משיכה ונחשבות לשכונות האטרקטיביות ביותר בחולון. העיר מספקת לתושביה שלל שירותים לחיי היומיום, מספקת חינוך ברמה מהגבוהות בארץ, וכן מבחינת פיתוח. נמשיך ונבחן השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר".
העודפים בפרויקט הסתכמו בכ-30 מיליון שקל, מהם אאורה כבר משכה כ-10 מיליון שקל, ובכוונתה למשוך את יתרת העודפים בסך של כ-20 מיליון שישתחררו בשבועות הקרובים - שישמשו אותה כתזרים מזומנים לפעילות השוטפת.
עוד מדווחת אאורה, כי בנוסף לסיום פרויקט ח-300 בחולון, החברה צופה השלמתם של שני פרויקטים שבגינם ניתן למשוך עודפים משמעותיים: פרויקט "אונו וואלי" בקריית אונו - שלב א' ויהוד-מונוסון - "הגנים התלוים" – מגרש 5.
החברה השלימה בחודשים האחרונים מספר מהלכים שתרמו לאיתנות הפיננסית שלה: השלימה מכירת שלוש קרקעות שאינן בליבת העסקים, עם תזרים כולל של 68 מיליון שקל (צומת סביון, פרדס חנה ומלצ'ט-שינקין בתל אביב); קיבלה התחייבות מבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים עד סוף השנה; רשמה הנפקת זכויות מוצלחת בהשתתפות בעל השליטה יעקב אטרקצ'י בהיקף של כ-19 מיליון שקל. במימוש מלא של האופציות יכנסו לחברה 24 מיליון שקל נוספים.