שוטרי תחנת בת ים פתחו בחקירה בסוף השבוע האחרון עם קבלת דיווח למוקד המשטרה על אירוע אלימות,שבו הותקף קשות גבר ע"י נהג רכב אחר. האירוע התרחש בצומת הרחובות הנביאים-הקוממיות בבת ים.
1 צפייה בגלריה
תיעוד הקטטה בבת ים
תיעוד הקטטה בבת ים
תיעוד הקטטה בבת ים
(צילום: דוברות המשטרה)
במהלך האירוע, תקף החשוד, נהג מונית תושב חולון, את הקורבן, תושב בת ים בן 48, והפיל אותו על הרצפה במכת אגרוף. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב בינוני כשהוא סובל משבר בגולגולת.

תיעוד התקיפה בכביש >>>
רגעי התקיפה בכביש
(צילום: דוברות המשטרה)

התיק הועבר לטיפול מחלק פשעים של משטרת בת ים, ובתום פעולות חקירה מואצות הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשוד בן 52, תושב חולון, בביצוע עבירות המיוחסות לו.

קראו גם:

מעצרו של נהג המונית החשוד הוארך בבית משפט השלום, ואתמול (שלישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
עו"ד יוסי שילוח שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את נהג המונית שחשוד בתקיפה בבת ים: "הנהג שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. לטענתו, הוא הותקף על ידי המתלנון ופעל כדי להגן על עצמו ועל משפחתו שהייתה אתו ברכב. לאחר האירוע חשש לחייו ונסע באופן מיידי לתחנת המשטרה. כמו כן, הסרטון שפורסם הוא סרטון ערוך שלא מציג את התקיפה הראשונית שביצע המתלונן, ובידינו סרטונים שמחזקים את גרסתו של הנהג. לאחר שיוגש כתב האישום נלמד את חומרי החקירה ונציג את טענותינו בבית המשפט".