לכאורה הכל היה נראה תמים לגמרי: ממתקים, עוגיות, סוכריות גומי ועוד, שנועדו להפצה במסיבות פורים השנה. אלא שבמשטרה חשדו שדברי המתיקה האלה מסתירים משהו אחר לגמרי, ופשטו על "חנות הממתקים" המאולתרת בחולון.
2 צפייה בגלריה
הממתקים שנתפסו בחולון
הממתקים שנתפסו בחולון
הממתקים שנתפסו בחולון
(צילום: דוברות המשטרה)
מחסן הממתקים הזה שכן לו בדירת מגורים תמימה ברחוב הרצוג בחולון. בעקבות מידע מוקדם, הגיעו למקום אתמול (יום ב') שוטרי בילוש של תחנת גלילות וצוות יחידת מג״ב זרוע תל אביב, וחשפו כי אכן מדובר בממתקים שמכילים סמים בכמויות שונות.
על פי החשד, הסמים יועדו להפצה רחבה טרם מסיבות פורים, בעיקר לערים באזור המרכז. חלק מהסמים הוכנו בתצרוכת של עוגיות וממתקים והינם מסוכנים מאוד לשימוש ואף בעלי תופעות לוואי.
במסגרת הפעילות נתפסו בדירה כ 2.5 ק"ג של חומר החשוד כמריחואנה וחשיש, שרף של מריחואנה מחולק בצנצנות. ג'וינטים, עשרות סוכריות גומי ועוגיות עם מריחואנה, מארזי שוקולד עם מריחואנה, מזרקים עם שמן חשיש, קוקאין, MDMA וסם "דוקטור".

2 צפייה בגלריה
גראס
גראס
(צילום המחשה: shutterstock)

בנוסף נתפס כסף ישראלי וזר בכמויות של אלפי שקלים, מה שהעיד על הביזנס הטוב שעושה "חנות הממתקים" הלא חוקית הזו.

קראו גם:

מפעילת המקום, בת 23, נעצרה בחשד לסחר ואחזקת סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית. החשודה נכלאה בתום חקירתה ומעצרה הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד יום רביעי. אז בינתיים, תסתפקו בסוכר, הוא מזיק מספיק. פורים שמח!