חופשת הקיץ רק התחילה, וכבר נרשם אירוע ראשון ואלים בבריכת "בריזה" בחולון. שתי נשים התקוטטו ביניהן בתוך בריכת הילדים, מה שגרם לבהלה בקרב הרוחצים, והוביל למכות.
1 צפייה בגלריה
קטטה בבריכת בריזה בחולון
קטטה בבריכת בריזה בחולון
קטטה בבריכת בריזה בחולון
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27/א)
עדי ראייה לאירוע מספרים שהסיבה לקטטה הייתה שככל הנראה אחת הנשים המעורבות דרכה בטעות על הרגל של בנה של השנייה.
באופן רגיל, מקרה כזה היה נגמר ב-"סליחה", או בירור לשלום הילד, אולם במקום זה החלה להתפתח המולה רבה, רוחצים נוספים קפצו למים כדי לשלוף את ילדיהם מהמים, וחלק אחרים כדי להפריד בין הנשים ללא הצלחה, עד ששוטרים שהוזנקו למקום והצליחו להשליט סדר.

קראו גם:

בסרטון שצילם אחד הרוחצים והופץ ברשתות החברתיות, תועדה הקטטה, ונראה שכללה בעיטות ואפילו משיכות בשיער - כל זאת בזמן שברקע נשמעות צעקות הרוחצים שחזו בתקרית. נראה כי אחת הנשים מזנקת אל האישה הנוספת, מכה אותה ומנסה למשוך אותה אל תוך המים - כל זאת בזמן שהבריכה מלאה בילדים קטנים הרוחצים במים. במקביל הורים נשמעו צועקים לעבר ילדיהם: "לצאת מהמים".

צפו בתיעוד >>>
קטטה בבריזה
(צילום: מתוך הרשת החברתית שימוש לפי סעיף 27/א)

בתיעוד וידאו לא נראה אמנם אירוע הדריכה או תחילת הקטטה, אך מנהלת מבריכת "בריזה" שנכחה במקום בעת האירוע הגיבה ל"מיינט חולון" וסיפרה: "אחת האמהות דרכה בטעות על רגל של נער אחר בבריכה. אמא של הנער הגיבה למקום הגיבה בזעם. האירוע הזה הוביל לקטטה בין שתי הנשים. אנחנו הזמנו משטרה שהגיעה די מהר. נכון לעכשיו, שתי האימהות והילדים שלהם הורחקו מהבריכה עד הודעה חדשה".