שנים רבות מאוד עבד סופרמרקט "סרור" של האחים יובל וצחי סרור ברחוב חנקין 79 בחולון. היה בו הכל: מחלקת קצביה, מעדניה, מאפיה, אוכל מוכן וכמובן פירות וירקות. באחד הימים, להפתעת הלקוחות, המקום נסגר.
2 צפייה בגלריה
סופרמרקט סרור בעבר
סופרמרקט סרור בעבר
סופרמרקט סרור בעבר
(צילום: פרטי)

בבדיקת "מיינט חולון" עם בעלי המקום התברר שהסניף עבר כתובת לחנקין 70, למרות שבאתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק שלהם עדיין רשומה הכתובת הישנה. החנות ברחוב חנקין 79, שאליה התרגלו הלקוחות להגיע במשך שנים רבות, עומדת בינתיים סגורה ודלתותיה נעולות.

קראו גם:

מה יפתחו במקום סופר סרור?


התשובה שמעניינת במיוחד את תושבי חולון היא מה יפתחו במקום הסופר הוותיק, ויש לנו תשובה בשבילכם. בקרוב ייפתח שם סניף של הרשת "דן דיל", חלק מקבוצת שופרסל.
בעבר כבר פעל ברחוב חנקין סניף של "שופרסל שלי", ועתה נראה שהמקום שוב חוזר להיות חלק מהרשת, שאותה מחזיקים כעת האחים שלומי ויוסי אמיר, שמנסים להגדיל את נתח השוק של רשת "דן דיל", והחלו ברכישתה בשנת 2022.
הסניף בחולון יתפרש על שטח של של 1,000 מ"ר, ויהיה מתחרה משמעותי לרשתות הסטוק "ג'מבו" ו-"מקס סטוק" המוכרות.
מתי עומד הסניף החדש להיפתח בחולון? ל"מיינט חולון" נמסר כי: "הסניף בחנקין 79 בחולון ייפתח בדיוק בעוד חודשיים".

2 צפייה בגלריה
משפחת אסטרוג, סניף של דן דיל
משפחת אסטרוג, סניף של דן דיל
משפחת אסטרוג, סניף של דן דיל
(צילום: גיל נחושתן )

רשת "דן דיל" מציעה מבחר של אלפי פריטים לבית, לתינוקות, למטבח ואפילו לחיות המחמד. הרשת נוסדה על ידי דניאל אסטרוג, שהחל דרכו לפני למעלה מ-50 שנה בדוכן מכירות של כ-2 מ"ר בתחנה מרכזית הישנה בתל אביב, ממנו התפרנסו הוריו.
כיום מנוהלת רשת "דן דיל" על ידי דניאל וארבעת ילדיו. בשנת 2022 החלו האחים אמיר ברכישת הרשת – ובמהלך שנת 2026, תעבור אליהם שליטה מלאה על כל הרשת.
כרגע לרשת "דן דיל" יש 13 סניפים: נס ציונה, תל אביב, קרית חיים, פרדס חנה, רמת גן, פתח תקווה, עכו, יבנה, עפולה, באר שבע, טירת הכרמל, צ'ק פוסט ומודיעין. בקרוב גם בחולון.