פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום נגד קובי קרדי (49) מבת ים, לאחר שביצע את זממו במספר ילדות בנות 12 ו-14 בזמן שבילו בפארק המים ימית 2000 בחולון.
2 צפייה בגלריה
ימית 2000
ימית 2000
ימית 2000
(צילום ארכיון להמחשה: קובי קואנקס. למצולמים אין קשר לכתבה)
מכתב האישום שהגישה עו"ד ניצן פרידמן עולה כי ב-19.8.2023, אמצע החופש הגדול, בילה הנאשם בפארק המים "ימית 2000" בחולון, יחד עם קרובת משפחתו. בעת ששחו מספר ילדות בבריכת המערבולת, נגע קרדי בישבנה של נ', ילידת 2009, שניסתה להתרחק ממנו, הסתובבה אליו, והוא השיב לה בחיוך.
לאחר מכן, עמד קרדי בתור למגלשת ה"בננה", מאחורי הילדה א', תוך שהוא נצמד אל גופה מאחור. כמו כן, נצמד קרדי אל גופה של ט', ילידת 2011 מאחור והחל לנוע קדימה ואחורה, כך שהילדה חשה באיבר מינו צמוד לישבנה.
בהמשך, עלתה א' בשנית למגלשת ה"בננה" וחיכתה בתור. קרדי, אשר עמד לפניה בתור, הציע לה לעקוף אותו. הילדה השיבה כי אינה ממהרת, ועל כן אין לה צורך לעקוף אותו. קרדי ניסה לשוחח עם הילדה בנוגע לעסקיו ורכושו והציע לה להתחרות במגלשות, ועל אף שלא השיבה ניסה לשוחח איתה בבריכה.

2 צפייה בגלריה
(פארק ימית 2000 | צילום: קובי קואנקס)

לאחר מכן, הלכו כל הילדות יחדיו ל"עולם הילדים" בפארק. בעת ששהו בעולם הילדים, הבחינו הילדות בקרדי ובקרובת משפחתו הקטינה. הנאשם פנה אל הקטינה נ', ניסה לשוחח איתה, אך הילדה לא השיבה. לאחר האירועים המתוארים לעיל, נכנסה הילדה ט' לבריכה בסמוך ל"פטרייה הקטנה".
בעת ששהתה בבריכה, ראתה ט' את הנאשם ואת קרובת משפחתו הקטינה. אז, החלה קרובת משפחתו של קרדי לרוץ לכיוונה, וזה הגיע מיד אחריה. קרדי חלף על פניה של הילדה, ונתן לה בכוח מכה על ישבנה שהותירה סימן אדום. הילדה המפוחדת, אשר החלה לרעוד, הסתכלה על קרדי, ובתגובה קרץ לה.

קראו גם:

בבקשת המעצר ציינה עו"ד פרידמן כי "מדובר במי שבדרכי תחבולה ובאמתלה כי מדובר בשיח תמים הצליח להתקרב אל קטינות שהגיעו לנפוש בחופש הגדול, והפך את הבילוי לכר פורה לביצוע של עבירות מין".
כתב האישום מייחס לקרדי שלוש עבירות של מעשה מגונה בקטינות מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה בכח.
מספארק המים "ימית 2000" נמסר בתגובה: "מיד כשהגיעה פניה לצוות האבטחה של הפארק על ידי שלוש נערות שהתלוננו על גבר כבן 50 שהטריד אותן, צוות האבטחה והשיטור הקבוע במקום התלווה אליהן, איתר בעזרתן את הנאשם, עצר אותו והעביר אותו מיידית לטיפול המשטרה. ימית 2000 רואה בחומרה מעשים שכאלה ותנקוט בכל האמצעים הנדרשים והמחמירים לטיפול ושמירה על הבטחון וההנאה של המבקרים במקום".