עיריית חולון משכה את הבקשה למנות את מנכ"לית עיריית חולון לשעבר חנה הרצמן, לדירקטורית עירונית. "היא סיימה את עבודתה לאחר ממצאים קשים של מבקר המדינה ונדרשה להשיב כספים לקופה הציבורית", טוענים פעילים שנאבקו נגד המינוי.
2 צפייה בגלריה
חנה הרצמן
חנה הרצמן
חנה הרצמן
(צילום: קובי קואנקס)
בחודש אפריל 2022 אישרה מועצת העיר חולון את מינויה של מנכ"לית העירייה לשעבר חנה הרצמן, כדירקטורית נציגת הציבור בחברה לבילוי ובידור חולון.
כזכור, בשנת 2017 הרצמן התפטרה לאחר 34 שנות עבודה בעיריית חולון, 23 מתוכן כמנכ"לית העירייה.
זמן קצר לפני כן, בשנת 2016, פורסם דוח מבקר המדינה לענייני רשויות מקומיות ובו התייחס המבקר לנסיעותיה הרבות של הרצמן לחו"ל במסגרת עבודתה, שימוש בכספי ציבור לחופשות פרטיות, דיווח לא נכון על שעות עבודה והקמת ועדה לאישור עבודות שקיבלה החלטות ומכרזים בניגוד לחוק.
בהמשך היא גם נדרשה להשיב 43 אלף שקלים לעיריית חולון, אותם נטען שקיבלה בניגוד לחוק.
לנוכח ההיסטוריה המורכבת של הרצמן עם עיריית חולון, פעילי ציבור רבים התנגדו למינוי החדש שלה.
קראו גם:
לטענתם, הרצמן מנסה לסלול את דרכה חזרה לתפקידי מפתח בעירייה ועל כן חברי "המשמר החברתי חולון" פנו ליחידת הדירקטורים במשרד האוצר בדרישה לבחון את המינוי ולבטל אותו.
מי שליוותה את המהלך הייתה יו"ר המשמר, ליאורה פור, שלאחרונה קיבלה מענה כי עיריית חולון משכה את הבקשה למינוי הרצמן.

2 צפייה בגלריה
ליאור פור
ליאור פור
ליאור פור
(צילום: פרטי)

"כל חבר מועצה שחשב לתת יד לשחיתות לכאורה, יידע שהמשמר החברתי חולון לא יאפשר זאת. לא ייתכן שמי שנזכרה בדוחות מבקר המדינה ונדרשה להשיב כספים לקופת העירייה תשוב לשבת כדירקטורית באחד מגופי התאגידים העירוניים. תודה ויישר כוח לחברי המועצה שחר האס, זאב ניסים ולעו"ד ניסן זכריה, שהשכילו להגיד את האמת לאמיתה בישיבת המועצה".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עיריית חולון נענתה לבקשתה של חנה הרצמן למשוך את מועמדותה ולכן ביקשה מהוועדה לעשות כן".