היצ'קוק גרסת קריית מיכה: עץ שמושך דבורים, זבובים וציפורים הפך למטרד עבור תושבי השכונה, שדורשים מהעירייה לכרות אותו.
1 צפייה בגלריה
"רעש בלתי נתפס". העץ, השבוע
"רעש בלתי נתפס". העץ, השבוע
"רעש בלתי נתפס". העץ, השבוע
(צילום פרטי)
קראו גם:
כבר שלוש שנים שדיירי רחוב אגוז 5 בחולון מבקשים מהעירייה לכרות את העץ שסמוך לבניין. לטענתם, העץ מושך ציפורים שמצייצות עליו לאורך כל שעות היממה ויוצרות רעש מחריש אוזניים, והן עצמן מושכות מזיקים וזבובים. "יש כמה עצים ברחוב, את חלקם כרתו אבל את זה מתעקשים להשאיר", אומר עמנואל לוי, דייר בבניין. "הציפורים עושות רעש בלתי נתפס. כל המרפסות שלנו מלאות בברחשים וזבובים. נוצר מצב שאנחנו, הדיירים, כלואים בבתינו. אין סיכוי לפתוח חלון או לשבת במרפסת כי מיד מגיעות דבורים, ובקומה השנייה הציפורים בעצמן נכנסות לבתים".
עוד הוא טוען, כי בכל פעם שהדיירים פונים לעירייה ומבקשים לכרות את העץ או להעביר אותו לפארק הסמוך, בעירייה מתעקשים שזה עץ מוגן. "לאורך כל הרחוב נכרתו עצים, אז מדוע הם מתעקשים להשאיר את העץ הזה?".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "פניות תושבים בנוגע לגיזומי עצים מטופלות על פי מדדים מקצועיים ובהתאם לחוק בלבד. חוק האילנות אוסר על כריתת עצים, אלא אם העץ מהווה סכנה. בוצע גיזום ענפים שפולשים לשטח פרטי, תוך מאמץ לשמור על נוף העץ ולא לפגוע בצמרתו. העצים ברחוב זה מצלים על השביל הציבורי ובמדינה חמה כישראל יש לכך חשיבות רבה. בנוסף, אוכלוסיית הציפורים ומקומות הקינון שלהם חשובים למארג הטבע העירוני ואין כל כוונה לפגוע בהם".