במשך שנים מצפות תלמידות בית הספר היסודי "בנות יוסף" בשכונת תל גיבורים לעבור למבנה חדש. בשנה שעברה זה כמעט קרה, אולם השבוע התברר להן כי במבנה ברחוב אצ"ל שהיה מיועד עבורן, שובצו תלמידים מבית ספר אחר.
1 צפייה בגלריה
מפגעים בחדר השירותים
מפגעים בחדר השירותים
מפגעים בחדר השירותים
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"הבנות שלנו לומדות בתת־תנאים, כל פעם מבטיחים ומאכזבים אותן", מספרת אם לשתי תלמידות. "אנחנו כל כך הרבה זמן מחכים לזה ופתאום אומרים שבמקום לתת לנו את המבנה, נותנים אותו לחינוך הממלכתי־דתי. אנחנו שייכים לאגודה חרדית ובית הספר נחשב למוכר שאינו רשמי, אבל אנחנו כפופים למינהל החינוך וכולנו תושבי העיר ומשלמי מיסים, אז למה מזניחים אותנו?".
על פי האמהות, "כבר ידוע ששתי התלמידות שמגיעות אחרונות יושבות או על הרצפה או על כיסא בסמוך לדלת. יש להן חצר שהיא בקושי מעבר צר, מי שרוצה לצאת להפסקה בחוץ עושה את זה בתורות. בגלל המצב גם לא טורחים לתקן את מה שהרוס, המבנה מלא ברטיבות, ג'וקים ומפגעי בטיחות. בשיחה עם ההנהלה נאמר לנו שגם באגף ההנדסה בעירייה אמרו שהמבנה אינו ראוי להיות בית ספר, אז למה מחכים? נמאס לנו מהבטחות, אם לא נקבל את המבנה החדש לא נפתח את שנת הלימודים".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בבית ספר שנבנה במימון עירוני בשיתוף עם משרד החינוך. על פי תוכנית האב לחינוך החרדי, המוסד יהיה חרדי עירוני המיועד לכל הבנות מהמגזר, בדומה לתיכון החרדי עירוני לבנות 'לווית חן'".
כל העדכונים - חדשות חולון