לפני כעשרה ימים תושבת חולון כבת 21 גילתה כי מכשיר הטלפון שלה נעלם בזמן שעבדה במסעדה בתל אביב. מבט מהיר במצלמות האבטחה מגלה את מי שהיה אחראי על הגנבה.
1 צפייה בגלריה
הגנב נכנס לבית הקפה
הגנב נכנס לבית הקפה
הגנב נכנס לבית הקפה
(מתוך מצלמות האבטחה)
קראו גם >>
הצעירה שיתפה את אביה במקרה והוא השתמש בצילומים על מנת לחפש את הגנב, בסיוע של חברים הוא איתר אותו וגילה שמדובר בתושב שכונת תל גיבורים בחולון, שכונה בה גם האב התגורר בעבר.
האב החליט לשלוח לגנב הודעה דרך הפייסבוק ואז המקרה התחיל להסתבך "הוא בכלל לא מכחיש, הוא מודה שזה הוא וגם בלי להסס טוען שזאת העבודה שלו, הבן אדם עובד בגנבות" מספר האב.
ביקשת ממנו את הטלפון בחזרה?
"בהתחלה ביקשתי רק שישלח את התמונות, אמא של בתי חולה בסרטן ויש שם המון תמונות וזיכרונות שלהן יחד מהעבר. הוא הסכים אבל ביקש את הקוד של הנייד, כמובן שסירבתי להעביר לו. אחר כך הוא ביקש 450 שקל ואחר כך הבטיח שיגיע בשעה מסוימת לבית של מכר משותף בתל גיבורים ויחזיר את הטלפון, הוא כמובן לא הגיע".
צפו בגנב בפעולה:
(הגנב בפעולה)
בשלב זה האב עדיין מנסה להשיג את הנייד ולא מהסס לערב אנשים אחרים "פניתי לאשתו והיא אמרה שהוא תמיד עושה לה בעיות וגם לה הוא גונב כסף. הוא מתמם, יש לו כל מיני תירוצים אבל הטלפון לצערי עדיין לא חזר אלי.
"אני עדיין שוקל אם להגיש תלונה במשטרה או לתת לו הזדמנות להחזיר את המכשיר, בהתחלה הוא התחנן שלא אפנה למשטרה אבל אחר כך נשמע אדיש. בסרטונים רואים אותו בברור, אין מקום לספק ואני מקווה שאם מישהו מזהה אותו הוא יסייע לי להחזיר ממנו את המכשיר".
לכל העדכונים - חדשות חולון