אחת מהמעורבות בקטטה שפרצה במוצאי שבת בבריכת בריזה בחולון, פרסמה מכתב התנצלות אמש בפורום חולון בפייסבוק, בו היא מספרת שזו אינה דרך התנהגותה.
1 צפייה בגלריה
קטטה בבריכת בריזה בחולון
קטטה בבריכת בריזה בחולון
קטטה בבריכת בריזה בחולון
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27/א)
בשיחה עם מיינט חולון היא טוענת כי זו לא הפעם הראשונה שהיא מוכה על ידי האישה הנוספת והסיבה לכך, לטענתה, היא העניין לכאורה של האישה הנוספת בבן הזוג שלה מזה חמש שנים.
לטענתה, "זו הפעם החמישית שהיא (האישה הנוספת) מרביצה לי בשנים האחרונות, אבל הפעם הזו זה כבר חצה גבול והגיע לכותרות בכל העיתונים, כך שהחלטתי שאני מגישה תלונה במשטרה".
האישה עימה שוחחנו עובדת כספרית פרטית בבתים של אנשים, ואילו בן זוגה הוא שיפוצניק, ששיפץ בעבר בבית אביה של האישה השניה.
באותו הזמן, לטענתה, האישה הנוספת לכאורה התאהבה בבן הזוג שלה ו"לא הפסיקה לרדוף אחריו מאז".
עוד היא טענה: "בבריכה דרכתי בטעות על רגל של נער, שלא קשור לאף אחת מאיתנו. התנצלתי בפני הנער, אבל בלי קשר לכלום, היא ראתה הזדמנות לתקוף אותי ולטעון שדרכתי על הנער בכוונה".

קטטה בבריזה
(צילום: מתוך הרשת החברתית שימוש לפי סעיף 27/א)

בין השאר היא כתבה במכתב ההתנצלות בפייסבוק : "היי לכולם שמי *** אמא ל-3 ילדים קטנים. בראשית אני רוצה להתנצל על המראות הלא נעימות בבריכת 'בריזה' בשבת האחרונה אשר המון אנשים וילדים ספגו לראות מראות זוועתיות ולא נעימות כלל. מי שמכיר אותי יודע שאני סולדת מאלימות פיזית ומילולית אני תמיד פונה בדרך של שלום".

קראו גם:

בהמשך המכתב היא פרסמה את הגרסה שלה שכוללת את הטענות כלפי האישה הנוספת. כאמור, מדובר בגרסה שלה בלבד וצריך כמובן גם לשמוע את הצד השני.